|
[Későbbi] [5250-5231] [5230-5211] [5210-5191] [5190-5171] [5170-5151] [5150-5131] [5130-5111] [5110-5091] [5090-5071] [5070-5051] [5050-5031] [5030-5011] [5010-4991] [4990-4971] [4970-4951] [4950-4931] [4930-4911] [4910-4891] [4890-4871] [4870-4851] [4850-4831] [4830-4811] [4810-4791] [4790-4771] [4770-4751] [4750-4731] [4730-4711] [4710-4691] [4690-4671] [4670-4651] [4650-4631] [4630-4611] [4610-4591] [4590-4571] [4570-4551] [4550-4531] [4530-4511] [4510-4491] [4490-4471] [4470-4451] [4450-4431] [4430-4411] [4410-4391] [4390-4371] [4370-4351] [4350-4331] [4330-4311] [4310-4291] [Korábbi]
Sziasztok,
Valaki tudna segíteni?
Van ugye a turbo huteses blokknak a berugo szerkezete: berugotengely,racsnis kerek, rugo hezagolo
Problemam hogy mar mindent csereltem,probalgattam de sikertelenul
A problemam az hogy mikor nyomom le a berugokart egy darabig forgatja a motort aztan atugrik, ha erosebben nyomom lefele szinte alig fog,atugrik,nem hajtja a motort, sokszor szet lett szetszedve osszerakva , probaltam masik alkatreszekkel es nem jo.
Szinte hallani lehet ahogy atugrik de nem tudok rajonni hogy mi
Valaszokat elore is koszonom |
Zsoel
Egy kicsit karcsú az igaz, próbára működik, idén még kihúzza vele. A 6 Voltos rendszerével a töltésnél voltak problémák. Nemrég kapott egy elektronikus szabályzót, aztán ahogy használni kezdtük az akku döglött be. 4ride márkájú volt, most ez az új osztrák van benne. Azért ez biztos többet ér. Jövőre kap egy új 11 Ah-s akkut, lehetőleg nem kínai szemetet. A 6 V legfőbb hátránya vélemnyeem szerint az este és a városi menetben van, ahol sokat kell indexelni és állni. Ezeket a körülményeket viszont könnyen lehet minimalizálni, hacsak nem városi vagy, és nappal jársz dolgozni.
|
Ormossy
Vagy úgy. Akkor mégiscsak hepiend a történet vége, örülünk neki.
|
starex
Az MZ TS-ek akkumulátora 11 Ah-s, és azok, ugye, akkumulátoros gyújtásúak, valamint az egész villamos hálózatba bele vannak kötve, tehát rendesen igénybe vannak véve. Ez a kicsi nem sokáig bírná két feltöltés között, sőt, igazából az egész 6 V-os, dinamós rendszer elavult és alul van méretezve, nem véletlenül álltak át a 12 V-ra az ETZ-vel (eredetileg már a TS 250/1-es modellt is azzal akarták).
|
Köszönöm a gratulációkat!
Ma meg volt az első kisebb túra az "új" motorral.
Ebéd után elgurultam Hortra, pár db. sütőtökért. Kb. 15 km-t mentem, amikor egyszer csak kicsit rángatni kezdett a gép, majd egy lámpánál való megálláskor le is állt.
Szerencsére csak egy kis kosz került a gyertyahézag közé. Tisztítás után hiba nélkül gurultunk hazáig.
Ez valószínűleg a motor bosszúja volt azért, mert megváltam tőle, és figyelmeztetés is, hogy ez még egyszer elő ne forduljon.
Kicsivel több, mint 100 km-t mentünk együtt ma délután.
|
Ormossy
,,Minden jó ha jó a vége!" Ez márpedig jó hír, kívánom hogy még sokáig húzhassad a Starodnak!
|
Ormossy !
Szerintem látták rajtad, hogy őrlődsz a hiánya miatt. Gratula a családodhoz és az “ új” szerzeményhez. Ez így van jól ! :)
|
Nos, a következő történt:
66 éves vagyok, gondoltam, hogy már kinőttem a motorozásból. Közben a nyár elején belefogtunk egy ház eladás-ház vásárlásba, és az új házunkat egy kicsit (nagyon) fel kellett ujítani, gondoltam időm úgy sem lesz most egy jó darabig motorozni, - így hát fájó szívvel, de eladtam a Staromat.
Aztán történt valami...
A fiam egy este hazajött, és szólt, hogy segítsek már kivenni valamit a kisteherautóból. Megyek ki az udvarra, .... és ott áll a lépcső alján a (volt) motorom!
A fiam élettársa, amikor a motort eladtam, úgy gondolta, hogy azt nem szabad volt eladni, ezért megkereste az új tulajt, és visszavásárolta nekem a motort.
Így aztán most itt áll az ajtó előtt - az óta már rendbe tettem, mindent beállítottam, bár alapvetően rendben volt, nem mentek vele 10 km-t sem. Ugyan olyan, mint amikor elvitték, csak most már szebb, mert kezelésbe vettem.
Közben az új ház felújítása is nagyrészt befejeződött, hetek óta itt lakunk már, az idő is gyönyörű, így aztán folytatódnak a Simson-túrák!
(Bocs, egy kicsit hosszú lett...)
|
Mz Ts-be nem elég a 4,5 Ah? Közben gondolodom, melyik motor örülne neki.
|
starex
Ha ezt a "hagyományos" fajtát vetted, ehhez pont jónak kell lennie az akkumulátorrögzítő guminak, nem nagy az.
|
Vettem akkut a Starba, egy savas 2 Ah-ás darabot, de amit már korábban beszereztem akkuleszorító gumit ahhoz ezt nagyollom. Nem jön össze a kettő. Jó egyáltalán az amit árulnak méretileg, vagy tegyek bele inkább egy kisebb mondjuk zselés akkut? Abban talán van kisebb. Ti mivel gumizzátok a helyére már ha van a gépben?
|
Ja! Már azt hittem, ellopták.
Hát akkor meg minek bőgsz, ha szándékosan váltál meg tőle? Vagy minek adtad el, ha ennyire a szívedhez volt nőve?
|
Ormossy
Hogyhogy elvitték?
|
Ma elvitték a Start... sírok.
|
Vogler
Ez a kitekeredő gyertya nekem új:). Csatlakozó cső kilazulás ugyan más járművön de volt. Itt tényleg előfordulhat minden.
|
starex
oké köszi kitartás az egyelőre van
hú olyan gyertyapipás dolog velem is történt , sőt egyszer
gyertya kitekeredés sötétben , na azon is csodálkoztam rendesen
előtte meg évekig hozzá nem nyúltam
meg a karbidól kimászó csöcs amire a benzincső megy
|
Vogler
,,Olyan nincs hogy minden jó és nem megy egy Simson" Ez látom szerencsére Nálad is beigazolódni látszik, még egy kis kitartást a géphez, nekem sem volt egyszerű, kb mindent át kellett nézni de most szépen teszi a dolgát. Utoljára hazafelé tartva megszűnt húzni a motor, mintha leállítottam volna. Gondoltam üzemanyag hiány át tartalékra aztán mentem tovább. 1 km múlva megint, szerencsére nem állt meg, csak lelassult, visszaváltottam és szerencsésen hazaértem. Otthon aztán látom, hogy a gyertyapipa csak féloldalasan van a gyertyán. A gyertyakábal kicsit hosszú, és hozzáért a sárvédőhöz, ami elhúzta magával. A meleg meglágyította, és elvesztette a korábbi formáját. Most újra jó lesz egy jó darabig.
|
Zsoel
Köszönöm újfent a segítséged! Ilyesmire gondoltam én is, de nem voltam biztos a dologban.
|
[Későbbi] [5250-5231] [5230-5211] [5210-5191] [5190-5171] [5170-5151] [5150-5131] [5130-5111] [5110-5091] [5090-5071] [5070-5051] [5050-5031] [5030-5011] [5010-4991] [4990-4971] [4970-4951] [4950-4931] [4930-4911] [4910-4891] [4890-4871] [4870-4851] [4850-4831] [4830-4811] [4810-4791] [4790-4771] [4770-4751] [4750-4731] [4730-4711] [4710-4691] [4690-4671] [4670-4651] [4650-4631] [4630-4611] [4610-4591] [4590-4571] [4570-4551] [4550-4531] [4530-4511] [4510-4491] [4490-4471] [4470-4451] [4450-4431] [4430-4411] [4410-4391] [4390-4371] [4370-4351] [4350-4331] [4330-4311] [4310-4291] [Korábbi]
| |