|
[Későbbi] [5255-5236] [5235-5216] [5215-5196] [5195-5176] [5175-5156] [5155-5136] [5135-5116] [5115-5096] [5095-5076] [5075-5056] [5055-5036] [5035-5016] [5015-4996] [4995-4976] [4975-4956] [4955-4936] [4935-4916] [4915-4896] [4895-4876] [4875-4856] [4855-4836] [4835-4816] [4815-4796] [4795-4776] [4775-4756] [4755-4736] [4735-4716] [4715-4696] [4695-4676] [4675-4656] [4655-4636] [4635-4616] [4615-4596] [4595-4576] [4575-4556] [4555-4536] [4535-4516] [4515-4496] [4495-4476] [4475-4456] [4455-4436] [4435-4416] [4415-4396] [4395-4376] [4375-4356] [4355-4336] [4335-4316] [4315-4296] [Korábbi]
Sziasztok!
Egy pici segítség kellene...
Előre bocsájtom, hogy a motorom hosszabb ideje kiválóan működik, tökéletesen megy, eddig a június óta van benne több mint 3000 km.
Azaz ment, tegnapig...
Tegnap gy hosszabb 250-300 km-es túrán voltam, eleinte nem is volt semmi baj.
Majd napközben azt éreztem, mint annak idején a Zsigulin, amikor csak három henger ment. Ment szépen a motor sík terepen, a végsebességgel sem volt baj, de emelkedőkön keveset vesztett az erejéből, mintha nem pörgött volna ki teljesen a motor. Ahol máskor 3-al felmentem, most az emelkedő kétharmadánál vissza kellett tenni 2-ba.
Gondoltam valami részleges kis dugulás...
Most néztem meg, kapott egy teljes porlasztó tisztítást, de nem nagyon volt mit kitisztítani belőle, minden fúvóka rendben volt, az úszóházban sem volt semmi kosz. És most sem akar igazán kipörögni...
Hozzáteszem, hogy a motor egy rúgásra indul hidegen egy pillanatnyi szívatóval, melegen a nélkül úgy, hogy hozzá sem érek a gázkarhoz, és olyan kiváló alajárata van, hogy el sem hiszem.
Va valakinek ötlete?
|
Sziasztok! Szivarvégű kipufogó vételén gondolkozom. Nézegettem több helyen. Van 15000 Ft-os és van 25000Ft-os! A drágábbikhoz írják, hogy német minőség, tényleg ennyivel többet tud ez a kipufogó? Jobb minőségű a krómozása? Irreálisan nagynak tartom az árkülönbséget!
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv:
Kovati88 |
TopJoe
Nem. A hátsó keréknek kb. 30 mm-rel a talaj felett kell lennie. El van kopva a sztendered talpa és/vagy az a rész, ahová kitámasztáskor felütközik.
|
Üdv ! Most szombaton lesz a Szigetszentmiklósi börze. ( én megyek )
Más. Nektek is mindkét kerék leér ha állványon áll a motor? Régen az 51-nek szépen ki volt emelve a hátulja,stabilabb volt. Egész nyarat jól bírta a motor, 4 tanknyi benzint füstöltem eddig el,kezdeti hibák kiküszöbölése óta minden rendben eddig.
|
Blage
Azok tőlem messze esnek, de nagyobb börzéken ahova eljutok szerintem is ott van a többségük. Legalább is ezek után remélem
|
Starex
Szigetszentmiklósi és a lőrinci börzére szktam kijárni, de ha jól gondolom az árusok ott vannak szinte mindenütt. :)
|
Blage
Oké, ezentúl ezeket is figyelni fogom. Ezeket amúgy egy Budapest környéki börzén láttad?
|
Ormossi
Oda se neki, biztos jó gazdára talált :)
Starex
Mindkettőt láttam már. Simát tekercsben, barázdáltat meg mindenféle méreben.
Nem mindig van kint mindenki és lehet csak annyi volt mait láttam és már régen valaki fiókjának mélyén, vagy a motorján díszeleg.
A lényeg, hogy járni kell a börzéket és kis szerencsével megtalálható amit keres az ember. :)
|
Sajnálom, de idő közben a tükröt elvitték.
|
Blage
Köszi a tippet! Erről még nem hallottam. Ez a bowdenkülső milyen? Olyan, mint pl a régi magyar motorokon, tehát csíkos? Vagy mint a gyári Star, ami sima külsejű. Mindegyiknek örülnék
A hétvégén most már tényleg ki kell vennem a hátsó kereket, a fék lámpa miatt, és mert a csomagtartó felső két csavarja elveszett valamikor útközben. Kap majd önzárós anyákat, az megoldja a problémát.
|
Starex
Ha ráér, börzéken szokott lenni egy árus, aki árul méterre szürke bowden külsőt....
Ormossy, Kovati88
Ha nem kell a tükör kovati88-nak én még igényt tartanék rá :) Csak azért mondtam vissza, mert kovati88 előbb kérte ,előbb lett neki ígérve, csak nem jelentkezett. De ha mint olvastam nem kell mégsem neki, Én "vevő vagyok rá" A motor már fejben készül, előbb utóbb kell majd az a tükör :)
|
Ma kaptam a levelet, hogy nem tudnak szürke km óra bowdent és mást sem rendelni. Még megkérdezem másik boltban is, hátha.
|
Zsoel
Köszi, most megnyugtattál. Akkor csak hajtom tovább a gépet, nem veszem le a porlasztót. Holnap is azzal megyek munkába:)
|
starex
Meleg időben és/vagy (még) meleg motornál előfordulhat, hogy akkor is szükségtelenné válik a szívató használata, ha egyébként tökéletes a karburátor beállítása. Épp a napokban tanácsoltam apukámnak is, hogy ne húzza be reggelente a szívatót, amikor indítja a motort, mert ez mostanában, ebben a meleg időben fölösleges: túlszívja magát a gép, utána meg sok rugdosás kell neki szívató nélkül, mire kitisztul a henger, és beindul (amivel persze engem is felébreszt, mivel itt csinálja az ablakom alatt).
|
Azt vettem észre, hogy szivatóval nehezebb beindítani a motort, mint néküle. Egészen pontosan szivatóval és kis gázzal kb 4x is rá kell rúgni a berúgókarra, míg szivató nélkül egy rúgásra beindul. Nem tudom, hogy sokat kap-e. Nem akarok benzinszintet csökkenteni, mert füstje szinte nincs is. Kifelé a pótlevegőcsavart nem akarom tekerni, mivel akkor beindítás után hidegen nem veszi a gázt, nagyon elszegényedik a keverék. Volt, hogy melegen kitekertem, akkor jól ment a gép, másnap pedig nem bírtam vele elindulni, csak miután visszatekertem kb fél fordulattal a csavart. A hideg indítás másnál is így van, vagy tényleg csökkenteni kellene a benzinszintet a karburátorban, mert ez így nem egészséges?
|
starex
Talán valamelyik héten most az ősszel majd be tudom suvasztani, csak nem akarok előre felelőtlenül ígérgetni. Majd szólok, ha aktuális lesz.
|
Zsoel
Az jó, ha van munka, de ha túlságosan a szabadidő rovására megy az már nem annyira. Mindegy én nem fogom kidobni, majd egyszer összejön Akár hogy is lesz, még az ősszel valamikor elmotoroznék fogyasztás mérés okán az MZ-vel a szigetközi úton, nem feltétlenül Óvárig, talán Lébény felé lefordulnék, de ha megyek szóljak itt a fórumon?
A tárcsára nem emlékszem a szimmering cserénél. Lehet hogy benne volt, de lehet hogy nem. Látni már láttam az biztos, de az valamelyik Schwalbe blokknál is előfordulhatott.
|
csabi208
A jobboldali, belül elhelyezkedő "cimerin" és a főtengelycsapágy közé kell az olajterelő-tárcsa.
|
starex
Mostanában sajnos nemigen érek rá, rengeteg a munkám. :(
|
[Későbbi] [5255-5236] [5235-5216] [5215-5196] [5195-5176] [5175-5156] [5155-5136] [5135-5116] [5115-5096] [5095-5076] [5075-5056] [5055-5036] [5035-5016] [5015-4996] [4995-4976] [4975-4956] [4955-4936] [4935-4916] [4915-4896] [4895-4876] [4875-4856] [4855-4836] [4835-4816] [4815-4796] [4795-4776] [4775-4756] [4755-4736] [4735-4716] [4715-4696] [4695-4676] [4675-4656] [4655-4636] [4635-4616] [4615-4596] [4595-4576] [4575-4556] [4555-4536] [4535-4516] [4515-4496] [4495-4476] [4475-4456] [4455-4436] [4435-4416] [4415-4396] [4395-4376] [4375-4356] [4355-4336] [4335-4316] [4315-4296] [Korábbi]
| |