|
[Későbbi] [5255-5236] [5235-5216] [5215-5196] [5195-5176] [5175-5156] [5155-5136] [5135-5116] [5115-5096] [5095-5076] [5075-5056] [5055-5036] [5035-5016] [5015-4996] [4995-4976] [4975-4956] [4955-4936] [4935-4916] [4915-4896] [4895-4876] [4875-4856] [4855-4836] [4835-4816] [4815-4796] [4795-4776] [4775-4756] [4755-4736] [4735-4716] [4715-4696] [4695-4676] [4675-4656] [4655-4636] [4635-4616] [4615-4596] [4595-4576] [4575-4556] [4555-4536] [4535-4516] [4515-4496] [4495-4476] [4475-4456] [4455-4436] [4435-4416] [4415-4396] [4395-4376] [4375-4356] [4355-4336] [4335-4316] [4315-4296] [Korábbi]
Adeebacsi
Nem jók azok a 16N3 karburátorok. Sok velük a gond.
Milyen méretűek azok a gyári fúvókák, amelyek benne vannak?
|
16N3-4 A gép gyári 4 sebis "89 gyártás.
A másik gond,hogy 4.-be -sztem-gyenge.1-2-ban relatíve szépen kiforog,a 3. már kicsit "álmosabb",4.-be viszont mitha elmenne belőle az erő.Tegnap póbálgattam pár kört,hazafelé szembeszél volt,a 4.-et egyszerűen nem bírta.Kétségtelen nem vagyok egy pille gyerek(100+)de ettől még a Starom is fickósabb volt.(a kislánckerék gyári 15-ös megnéztem.)
|
Adeebacsi
Szia!
Milyen porlasztó van a motoron?
|
Üdv urak!
Egy S51-et próbálok kicsit rendbeszedni.A behangolásnál kicsit elakadtam.A hibajelenség a következő.Az alsó 1/3 tarományban gyorsításkor gázadásra fullad,lehörög(állóhelyzetben-terhelés nélkül ez nem jelentkezik).Leginkább 1-2. fokozatban érezhető a dolog.Nyélgázra kis gondolkodás után megindul,utánna már viszonylag szépen kipörög.A karbi fémtisztára kipucolva,fúvókák gyári méret,bezinszint stimm.Kipuff.porszárazra kiégetve.Gyertyakép nem ad támpontot(száraz,középbarna,elvileg ideális minden ugye.)Súbertűvel próbáltam játtszani,érezhető változás nincs. Előre is köszönöm az ötleteket,segítséget.
|
FDani
Valóban, sajnos ebben is van igazság.
Akkor viszont, ha félsz a kockázattól, csakis a legdrágábbat ajánlom, vagyis az úgymond "eredetit". Az nagyobb eséllyel lesz a gyárihoz hasonlító minőségű.
|
Szia!
Végigjátszottam már ezt MZ-vel is meg Simsonnal is. Simson karbiból akad 3db, mind eredeti bvf, de egyik sem használható normálisan. Mz-re is azért sikerült szereznem gyári jót, mert ismerek megbízható, hozzáértő szakembert aki csak jó alkatrészt ad el.
Simson esetében sajnos ilyen személyt nem ismerek. Szóval eléggé lutri ha ismeretlen embertől vásárolok karbit.
|
FDani
Szia!
Egyiket sem javaslom. A Kentsét nem ismerem, de mivel török koppintás, aligha lehet túl jó minőségű. A karburátor lényeges alkatrész. Egy láncvédőnél vagy kormánymarkolatnál még elmegy a török utánzat, itt nem. A tajvani felejtős, ócska, puha anyagból van, bármilyen finoman húzza meg a rögzítőanyákat az ember, elhúzódik a csatlakozókarima. Amellett beállíthatatlan sz@r. Tudom, mert ilyen volt már a kezem között, nem is egy.
A felsoroltak közül a ma kapható BVF jó lenne, csak szerintem rohadt drága egy 40-50 éves Simsonra. Mellesleg érzésem szerint az is valahol Európán kívül készül, de biztosan nem Németországban, csak esetleg német bábáskodás mellett.
Igaz, hogy azt nem soroltad fel opcióként, de én a használt eredetit javaslom. A 11 ezer forint feléből kaphatsz jó állapotú, eredeti BVF porlasztót. Tapasztalatom szerint az a legjobb. Minél több az utángyártott alkatrész a karburátorban, annál több vele a gond, hidd el nekem.
|
Sziasztok!
A Schwalbe-m gyári karbija beállíthatatlanul szét van kopva. Új porlasztó beszerzését tervezem, BVF 16N1-5-öst.
Valakinek van tapasztalata az utángyártottak közül, hogy melyik használható? Láttam Kentse márkájút, noname taiwanit és "eredeti német" címszóval bvf logósat.
http://futarmotorosbolt.hu/termek//simson-16n1-12-karburator-nemet-minoseg----4376
|
Ismételten kérem, hogy senki ne használja azt az istenverte Válasz gombot, mert nagy mennyiségű fölösleges betűhalmazzal önti el az oldalakat. Címezze meg a bejegyzés elején, kinek szánja az üzenetet, esetleg, ha szükséges, a pontos dátum beírásával tegye egyértelműbbé, kinek és melyik üzenetére reagálva szánja a választ. Köszönöm!
|
molnár gábor
De igen. Gépelési hiba volt. Este fél 12-kor küldtem el azt a bejegyzést, elrontottam, elnézést. Már kijavítottam.
|
Zsoel
az olajterelő tárcsát nem a szimering és a csapágy közé kell rakni?
|
Zsoel Köszi a választ! Mindenképp megnézem a kondit és a gyertyát is.
|
Gabor0108
Szia!
Igen, a jelenség leginkább gyújtószikra-kimaradásra utal, amelyet nagy valószínűséggel okozhat hibás kondenzátor és/vagy hibás gyújtógyertya. Persze más oka is lehet annak, hogy a motor így viselkedik, de első körben ezt a két hibaforrást kell kizárni, tehát elsőként ezt próbáld meg, ezenkívül szóba jöhet még a hibás gyertyapipa vagy sérült, kúszóáramos gyújtóvezeték is.
|
Sziasztok!
Már nagyon régen jártam ezen a fórumon. Ha már újra megtaláltam ezt a fórumot, egy kis segítségre lenne szükségem. Sajnos mostanában a Star nem úgy működik, ahogy kéne neki. Szóval bemelegszik a motor és le is áll, de előtte egy jó nagyot durran és utána már el sem indul. A gyújtótekercset már kicseréltem, a megszakítóhézegot kimértem, a karbit kitakarítottam és újra beállítottam, de a hiba még mindig fennáll. Szerintetek mi lehet a hibája? Esetleg a kondenzátor romolhatott el?
Előre is köszi a válaszokat!
|
Üdv!
Örömmel látom, hogy létezik ilyen fórum és aktív is. Az én gépem utángyártott alkatrészek, némi idegbaj kapcsán sztenderen van egy ideje. Majd jövök ötletekért, tanácsokért.
|
köszönöm az infot már vásároltam
|
kovati88
Szívesen! Én azt hiszem huzatot és szivacsot is a kamioldmotor oldalról rendeltem. A sima szürkét. Szerintem jó minőségű, méretre legalábbis nagyon passzentos. Hogy az idő mennyire használja el nem tudom. Kb egy éve van fent. Valószínüleg mindegyik webáruház huzatjai ugyanott készülnek, úgyhogy az áron kívül megkockáztatom hogy nincs különbség köztük.
|
Juhász Lajos
Úgy látom, hogy a Jófogáson most árulnak egy kábeltakaró sínt.
kovati88
A Jófogáson pár napja láttam egy üléslemezt, a régi fajta íveset, nem tudom fent van-e még.
Én a Futármotorosboltban vettem üléshuzatot. Egyszerű műbőr huzat, nem tudom mennyire lesz tartós. Én csak védőhuzatnak használom az eredeti üléshuzatra rátéve, hogy ne azt egyék az elemek. Az én gyári huzatom még majdnem 100%-os állapotban van, ezért próbálom a plusz huzattal védeni.
|
starex, Zsoel
Köszönöm szépen a kimerítő válaszokat, sokat segítettetek.
Szürke üléshuzatot hol érdemes venni? néztem ccm-en is meg más oldalon, nem tudom, hogy hol lehet jobb minőségűt venni, ha tudtok esetleg jobb minőségűt, segíthetnétek.
Üdv
kovati88
|
[Későbbi] [5255-5236] [5235-5216] [5215-5196] [5195-5176] [5175-5156] [5155-5136] [5135-5116] [5115-5096] [5095-5076] [5075-5056] [5055-5036] [5035-5016] [5015-4996] [4995-4976] [4975-4956] [4955-4936] [4935-4916] [4915-4896] [4895-4876] [4875-4856] [4855-4836] [4835-4816] [4815-4796] [4795-4776] [4775-4756] [4755-4736] [4735-4716] [4715-4696] [4695-4676] [4675-4656] [4655-4636] [4635-4616] [4615-4596] [4595-4576] [4575-4556] [4555-4536] [4535-4516] [4515-4496] [4495-4476] [4475-4456] [4455-4436] [4435-4416] [4415-4396] [4395-4376] [4375-4356] [4355-4336] [4335-4316] [4315-4296] [Korábbi]
| |