|
[Későbbi] [5255-5236] [5235-5216] [5215-5196] [5195-5176] [5175-5156] [5155-5136] [5135-5116] [5115-5096] [5095-5076] [5075-5056] [5055-5036] [5035-5016] [5015-4996] [4995-4976] [4975-4956] [4955-4936] [4935-4916] [4915-4896] [4895-4876] [4875-4856] [4855-4836] [4835-4816] [4815-4796] [4795-4776] [4775-4756] [4755-4736] [4735-4716] [4715-4696] [4695-4676] [4675-4656] [4655-4636] [4635-4616] [4615-4596] [4595-4576] [4575-4556] [4555-4536] [4535-4516] [4515-4496] [4495-4476] [4475-4456] [4455-4436] [4435-4416] [4415-4396] [4395-4376] [4375-4356] [4355-4336] [4335-4316] [4315-4296] [Korábbi]
Ormossy
Jól van. Jó motorozást! Vigyázz az úton, sok a barom vezető.
|
Igen, a múlt héten és most is jó idő volt, pénteken pl. megkerültem a Börzsönyt, kb. 150 km volt.
Most pedig mindjárt indulok Egerbe és környékére.
|
Ormossy
Most jó is volt az idő, igaz? :)
|
A hét végén mentem egy kört Nógrádban, Magyarnándor és Szanda környékén, össz. úgy 150 km-t. Nagyon jó idő volt, és a motor is gyönyörűen működött.
|
Helyes.
Lassan csak kitavaszodik, megkezdődik a szezon, úgyhogy neki lehet ugrani a túrázásnak.
|
Zsoel,
Van azért nekem motoros szerkóm, csak hát nem olyan "igazi" motoros, de nekem megfelel.
Meg lett a 100 km. a hétvégén, és még csak meg sem áztam!
|
Ormossy
Ha nincs, venni kell. Kapható minden a boltban, és nem kell hiper-szuper motorosruha, -csizma, -kesztyű (hülyén is nézne ki egy 50 éves Staron), 50 km/h-hoz bőven elég az általam felsorolt egyszerű összeállítás, ami legfeljebb 10 ezer forintból kijön. Az egészséget nem szabad pénzben mérni.
Remélem, nem áztál meg.
|
Zsoel,
Volt szerencsém már motorozni éppen eleget esőben. Legutóbb tavaly nyáron Hortról jöttem haza ha nem is szakadó, de elég jó kis esőben. Nem vágyom már rá, hogy elázzak, ugyanis nekem nincsen mindentbíró motoros ruhám. Szedett-vedett nadrágba, bőrdzsekibe motorozom, ha kell, megfelelően aláöltözve. Kesztyűm van vagy három féle, attól függően, milyen meleg van.
De közben kezd kisütni a nap, mégis csak lesz motorozás ma!
|
Ormossy
Esőruha, gumicsidma, bőrkesztyű, és nem számít, ha esik az eső. :) Egy volt barátnőm kb. 90 km-re lakott, és egyszer úgy jöttem haza tőlük a Starral, hogy az elindulás utáni 10 kilométertől majdnem hazáig szakadt az eső (de tényleg szakadt, mert pont arra vonult a front, amerre mentem, és végigkísért). Gond nélkül hazaértem és teljesen száraz maradtam, még élveztem is a víz hűtő hatását, mert egyébként jó meleg tavasz volt. Inkább a csúszós úttesttől, víztükörre való felfutástól, pocsolyák alatt megbúvó alattomos úthibáktól kell ilyenkor tartani, mint magától az esőtől.
|
Sziasztok!
Tegnap meg volt az ez évi első motoros túrám. Igaz, ez csak egy kis 25 km-es "túrácska" volt a környéken, de már nagyon hiányzott a motorozás.
A télen kibéleltettem a benzintankot, megtisztítottam és újra olajoztam a láncot, felszabályoztattam a fékdobokat és kapott hozzá való új fékpofákat, a kerekek centírozva lettek. Kb. ennyi történt.
Ma szeretnék egy 50-100 km-es túrát, de most éppen lóg a lába az esőnek...
|
Szép estét Mindenkinek!
Szeretném megköszönni Zsoel a segítségedet.
Még nem kapargattam annyira de remélem meglesz.
Ha nem akkor újratervezés.
Szép estét mindenkinek s jó egészséget! |
kardosjani78
Szia!
(Jobb egérgomb, megjelenítés, teljes méret.)
Az 1974-esen is ugyanott van. (Ez a gép is '74-es évjárat.) Annyi a különbség egy 1971-es példányhoz képest, hogy ennél a beütött szám már nincs körülvéve kerettel, mert azt '73-'74 körül elhagyta a gyár, de egyébként a helye ugyanott van. Ha nem látszik, az valószínűleg azért van, mert újra van festve a jármű, és előzetesen bőven megszórták kittel (töltőalapozóval), vagy pedig túl vastag réteg(ek)ben fényezték újra. Meg kell kapirgálni ott a festéket, és bizonyára előkerül a szám.
Ha viszont így sem találod, akkor az is lehetséges, hogy kicsiszolták a lemezből, az viszont már rendőrségi ügy, mert bűncselekménynek, egyedi azonosító jellel való visszaélésnek számít. De ez utóbbit azért nem tartom valószínűnek.
|
Szép napot az Uraknak!
Segítséget szeretnék kérni, hogy a 74 es Staron nem találtsm alvázszámot. A 71 es vázon az adattábla után ott van. De a 74 esen nem találtam de a helyét sem. Létezik, hogy nincs vagy esetleg nem ott. Talán a cica vitte el? Segítséget előre is köszönöm s jó egészséget mindenkinek. |
starex
Nem, a lámpakeret gumija meg a többi gumialkatrész jó, az 1972-ben már fekete színű, ahogy jellemzően a nyereg is. Viszont a lámpakeret még bézs, csak valamikor '73 végétől, '74-től lett fekete.
Nem a saját képem, de teljesen gyári kipufogóról van szó.
|
Ormossy
Köszönöm a gratulációt, a másik márkatárs nevében is!
Zsoel
A lámpkeretben nem voltam biztos, de ezek szerint valamikor kicserélték. Ez esetben a lámpafejnél lévő gumicsík is cserés egy bézs színűre. Ez amúgy nem egy új lámpakeret, hanem megviselt régi, a csere akkor viszont tényleg esedékes. Nekem is van benne egy repedés, de mivel alig látszik, inkább csak szemből nézve ezért nem bántom. Ez viszont biztos eredeti. A csomagtartógumiból én kiábrándultam. Egy évet bírt ki nálam, addigra teljesen elmacskásodott. A fém részeit elraktam, ha nagyon akarnék akkor egy régi autó belsőgumijából lehetne vágni hozzá valamit, mert az tartósabb anyagból van. Az ülés kapaszkodó viszont tényleg jól néz ki. Az kéne nekem is Köszi a képet a kipufogóról! Úgy látom azért hasonlít. Még alaposán átnézem a friss képi információk tükrében. Ha jó kiégetem aztán meglátom mit csinál. A kúp benne van, csak úgy nézem mélyebben, mint az a képen látható. Vagy ez csak optikai csalódás. A képed egy gyári új kipufogóról készült, vagy ez az utángyártott?
|
starex
Szép állapotú. Kár a hiányzó szíjért a nyeregről meg a csomagtartóról; még ha egyiknek sincs is manapság már funkciója, szerintem elengedhetetlen az eredeti kinézethez. Optikai tuning. :)
Azonkívül kár azért a fekete lámpakeretért is. Látványnak sem eredeti ('72-es példányokon még a világos anyagú van), meg szerintem rondább is a világosnál, gonoszabb "nézésűnek" tűnik tőle a motorkerékpár. Lehet kapni új bézs fényszórókeretet Magyarországon is, nem tudom, miért nem olyat szerzett rá.
A kipufogót így fényképen nem látom rendesen, főleg nem a vastag kokszréteg alatt, de úgy nézem, nem eredeti, mert az így néz ki:
|
Starex,
Gratulálok mindkettőtöknek, nagyon szép motorok!
|
Tegnap kihasználva a kicsit szeles, de napsütéses időt megvolt az első motorozásom a Starral. A közeli benzinkúton egy márkatárs állt be mellém. A gépek kölcsönös megcsodálása és egy kis eszmecsere után úgy döntöttünk hogy falkában folytatjuk az útunkat a környéken. Jól mentek a gépek, a nagyobb emelkedők és a néha erős szembeszél ellenére is. Meg is nyugodtam, hogy nem olyan gyenge a gépem, bár szerintem kicsit keveset kap. A gyorsulsával nem vagyok továbbra sem megelégedve. Rövid állás után pedig elindítva egyszercsak megáll alapjáraton. Húzkodni kell neki a gázt, hogy tovább járjon. Ezt én a kopott porlasztó számlájára írom. Most tavasszal felteszem az időközben beszerzett másik 16 N1-6-ost.
Martin engedélyével pár képet felteszek ide a szépen felújított Starjáról, hogy más is láthassa.
1972-es gyártás, minden papírja megvan.
Ez pedig a következő próbám lenne. Szó volt itt a kipufogóról. Van itthon nekem egy gyári, de nem tudom, Star-ra való-e. Próbáltam jó képet készíteni a belsejéről, talán látszik valami. Ez a konfúzoros dob? Mert akkor próbaképpen felteszem. Kíváncsi vagyok, mit változtat a menettulajdonságokon.
|
Köszönöm a tanácsokat. Akkor marad a tompító!!!!
|
Zsoel,
Én nem vitatkoztam, hanem leírtam a tapasztalatomat. Percig sem vitatom, hogy az eredeti, hangtompítós gyári dob az igazi, ezért is használom én is úgy a mai napig is.
|
[Későbbi] [5255-5236] [5235-5216] [5215-5196] [5195-5176] [5175-5156] [5155-5136] [5135-5116] [5115-5096] [5095-5076] [5075-5056] [5055-5036] [5035-5016] [5015-4996] [4995-4976] [4975-4956] [4955-4936] [4935-4916] [4915-4896] [4895-4876] [4875-4856] [4855-4836] [4835-4816] [4815-4796] [4795-4776] [4775-4756] [4755-4736] [4735-4716] [4715-4696] [4695-4676] [4675-4656] [4655-4636] [4635-4616] [4615-4596] [4595-4576] [4575-4556] [4555-4536] [4535-4516] [4515-4496] [4495-4476] [4475-4456] [4455-4436] [4435-4416] [4415-4396] [4395-4376] [4375-4356] [4355-4336] [4335-4316] [4315-4296] [Korábbi]
| |