|
[Későbbi] [5255-5236] [5235-5216] [5215-5196] [5195-5176] [5175-5156] [5155-5136] [5135-5116] [5115-5096] [5095-5076] [5075-5056] [5055-5036] [5035-5016] [5015-4996] [4995-4976] [4975-4956] [4955-4936] [4935-4916] [4915-4896] [4895-4876] [4875-4856] [4855-4836] [4835-4816] [4815-4796] [4795-4776] [4775-4756] [4755-4736] [4735-4716] [4715-4696] [4695-4676] [4675-4656] [4655-4636] [4635-4616] [4615-4596] [4595-4576] [4575-4556] [4555-4536] [4535-4516] [4515-4496] [4495-4476] [4475-4456] [4455-4436] [4435-4416] [4415-4396] [4395-4376] [4375-4356] [4355-4336] [4335-4316] [4315-4296] [Korábbi]
Szep napot mindenkinek!
Ismet segitseget kernek Star ugyben....valaki megtudna adni a Star gyari szinkodjat?
A masik kerdesem hogy ezekbe mikor atminositettek nagymotorrol kismotorra hova utottek a CM 50-et?mert nem igen talalom.....elore is koszi a valaszokat!
|
Starex
Hol laksz konkrétan?
|
...koszonom a hozzaszolasokat!gondolkodom akkor meg rajta.....koszi a kimerito valaszokat!
|
Zsoel
eagle
Én is tirisztorosra cserélem a gyújtást, 2 napja hozta meg a postás az alkatrészeket. Gyorsan odapróbáltam a tartalék blokkra a hozzávalókat. Tehát:
- A tirisztoros alaplapomon nekem van 3 gyári ovális furat a felfogatáshoz, csak nem jó helyen vannak. Kb. 2.5 cm-re kell új furatokat készitenem a mostaniak mellett. Mivel úgyis szétkapom az alaplapot újravezetékelés céljából ( gyári vezeték már kemény mint az üveg ) ezt meg fogom tenni. Kijelölés után oszlopos fúróval kifúrom a lyukakat és tűreszelővel megadom a végső formáját. Alaplapból addig kiszedem a tekercseket üres lesz nem lesz nehéz. A lenditőkeréken kell még 2 furatot késziteni ( helye megvan ) és menetet vágni bele, hogy a turbina lapátot is fel lehessen szerelni. Elkészitve tavasszal lesz mert hidegben nem jó vezetékelni és hideg van a garázsban. Addig hajtom a gyári gyújtással. Ami egyébként tökéletesen teszi a dolgát, miután újravezetékeltem és sikerült egy ndk eredeti megszakitót szereznem.
|
eagle
Szia!
Roncsolásmentesen nem lehetséges, mivel tirisztoros gyújtást csak S51-re szereltek, annak a főtengelyén pedig nem ott van a lendkerékmágnes helyét biztosító retesz, mint a Starén, továbbá a Starnál az alaplap rögzítése sem körmös, hanem három csavarral van lefogatva.
Következésképpen elviekben csak úgy lehet kivitelezni a dolgot, ha a tirisztoros alaplapot beállítod a gyújtás időpontjára, és ebben a helyzetben kifúrod rajta a három rögzítőcsavarhoz szolgáló lyukat, amit precízen elvégezni gyakorlatilag lehetetlen vállalkozás, több mint valószínű, hogy az alaplap szétbarmolása lenne a vége. (Ami nem olcsó mulatság, tekintve, hogy egy gyári komplett tirisztoros gyújtóberendezés ára az egekben van ma már.) Annyit pedig nem ér az egész, célszerűbb az eredeti gyújtás alkatrészeit kicserélni; ha minden rendben van, az is tökéletesen működik, és ehhez a motorhoz untig elegendő.
|
Udv. mindenkinek!
Segitseget szeretnek kerni,megpedig olyan ugyben hogy egy Starra szeretnek tirosztoros gyujtast feltenni....nos..ez lehetseges lenne?kell alakitani valamit.?
Koszonom a segitseget!Attila
|
kovati88
Szervusz! Én szintén megyebeli vagyok. Ha sikerül összehozni egy kisebb túrában benne lennék. A hátsóféket addigra csak összerakom, mert most jelenleg hátsó kerék nélkül áll a gép. Vastagabb papucsokat kell hajlítanom a fékpofákra.
|
kovati88
Szia! Mivel megszólíttattam, ezért jelzem, hogy megyebeli vagyok éppen, de köszönöm, túrázás nem érdekel. Kedvem, de főképp időm sincs már csak úgy szórakozásból motorozgatni. Ettől függetlenül remélem, találsz egy-két másik klubtagot, aki szívesen részt venne ilyesmiben. Akadnak még itt környékbeliek. :)
|
Jó estét Mindenkinek!
Érdeklődnék, hogy a csoportban vannak-e Győr-Moson-Sopron megyeiek?
Ha esetleg igen, jövő tavasszal, vagy nyáron jó lenne egy kisebb túrát összehozni,itt a megyén belül. Nem tudom, hogy érdekelne-e valakit?
Üdv
|
Sziasztok!
Köszönöm a kipufogóval kapcsolatos hozzászólásokat, véleményeket. Tegnap sikerült megvennem (nagyon tetszik! ), de szerintem majd tavasszal fog felkerülni a motorra.
Üdv:
Kovati88
|
És persze köszönöm a dícséretet, és mivel még nincs vége az évnek, és talán még jó idő is lesz, remélem beszámolhatok még túrákról.
|
Úúúúúrr...??
Jesszusom, ezt nehogy olvassam még egyszer!
|
Ormossy Úr ! Ezer köszönet. Jó olvasni ezeket az írásokat és szépek a képek.
|
Jelentem a társulatnak, hogy a motorom gyújtása beállítva.
A megszakító hézag - hát nem is tudom - alig kellett rajta állítani. Persze felcsiszoltam a pofákat és pontosan beállítottam. Egy pöccre indul, de sajnos kipróbálni nem tudtam a dombokon, mert olyan szél fújt felénk, hogy nem volt kedvem nyeregbe pattani. Remélem, hogy jó lesz.
TopJoe kérésének megfelelően a honlapomon beszámoltam az ez évi túráimról, bár több túra volt tervbe véve, mint amennyit sikerült teljesíteni.
ofk.hupont.hu/44/simsonturak-2016
|
T. Ormossy !
Tessék majd a blogot is írogatni, mert hosszú őszi, téli estéken olvasgatnánk a star-os kirándulásokat :)
|
Köszönöm az ötleteket TopJoe-nak és starex-nek is.
Két-három hete ellenőriztem a gyújtás beállítását, rendben volt, olyan pont passzos. Kapott egy csepp olajat is. De ha végig gondolom, valóban csak az lehet a probléma, hogy "elfogyott" egy kicsit a hézag. Majd ma délután megnézem, és az eredményről beszámolok.
Egyébként tényleg nagyon jól indul, talán még jobban is mint eddig, ha még lehet fokozni.
A kipufogó témához: én egy éve vettem kb. 25.000,- ft.-ért egy új szivarvégűt, Gyömrőn. Semmi gondom vele, a végében a hagtompító két csövű.
Mivel aránylag új a kipuf. ezért nem gondolom, hogy el lenne dugulva, de azért bele kukkantok abba is ma délután.
|
Ormossy
Szervusz!
A megszakítóhézaggal mi a helyzet? Nem csökkent picit? Indulni kisebb hézaggal is indul, talán még könnyebben is.
kovati88
Én két éve vettem egy új szivarvégű dobot a Staromra. Talán az e-motorparts oldaláról. Ez a 15 ezer Ft-os kategoria. Szerintem kínai, de 50-60 között tudok vele haladni, úgyhogy annyira nem rossz, fogyasztást mondjuk nem mértem, ahogy végsebességet sem. Nem néztem bele a megvételkor a belsejébe, mert olyan jól egyben volt, nem akartam, hogy utána meg csöpögjön az olaj a tompító és a dob találkozásánál. Idáig jól is tömít. Nem hangos, szépen szól vele a motor. Igaz, gyári kipufogóval nincs emlékem.
|
Blage
Köszönöm az információt.
|
Kovati88
Anno sokat nézegettem Én is szivarvégeket, de mivel a motorom nem patika állapotú volt nagyon elütött volna tőle a vadi új vég, inkább bányásztam egy börzén egy rozsda, horpadás mentes véget, az jobban állt neki, igaz pici karcsok voltak rajta, de az illett a mocihoz.
Persze, ha neked patika géped van :) akkor tényleg érdemes újat venni.
Nem láttam még utángyártott szivarvéget. Amit Én vettem itthon kb 3 éve, az német volt, benne a speckó tompítóval. Nem hiszem, hogy a kínaiak már szivarvéget is csinálnak, bár ki tudja. Lehet, csak "duma" a Német minőség....
A probléma inkább,az, hogy a szivarvégbe más tompitó betét való. nem fér bele a sima Simo tompító. Pár miliméterrel kisebb az átmérője a szivarvégnek, illetve gyárilag duplacsöves tompítóval szerelték.
Ha nem csak véget veszel, hanem teljes dobot adnak, akkor a dob belsejét kell megnézni, hogy tényleg gyári e a kialakítása. Egy lyuggatott tölcsért kell benne találni, ha gyári, vagy azzal megegyező..
|
Esetleg kipufogó dugulás vagy gyújtás félrement egy kicsit ? ( mostanában nekem is csinál ilyet, de még nem néztem utána. Nekem is emelkedőn 3-ban gyengül, sik terepen megvan a végsebesség és húz is jól )
|
[Későbbi] [5255-5236] [5235-5216] [5215-5196] [5195-5176] [5175-5156] [5155-5136] [5135-5116] [5115-5096] [5095-5076] [5075-5056] [5055-5036] [5035-5016] [5015-4996] [4995-4976] [4975-4956] [4955-4936] [4935-4916] [4915-4896] [4895-4876] [4875-4856] [4855-4836] [4835-4816] [4815-4796] [4795-4776] [4775-4756] [4755-4736] [4735-4716] [4715-4696] [4695-4676] [4675-4656] [4655-4636] [4635-4616] [4615-4596] [4595-4576] [4575-4556] [4555-4536] [4535-4516] [4515-4496] [4495-4476] [4475-4456] [4455-4436] [4435-4416] [4415-4396] [4395-4376] [4375-4356] [4355-4336] [4335-4316] [4315-4296] [Korábbi]
| |