|
[Későbbi] [5255-5236] [5235-5216] [5215-5196] [5195-5176] [5175-5156] [5155-5136] [5135-5116] [5115-5096] [5095-5076] [5075-5056] [5055-5036] [5035-5016] [5015-4996] [4995-4976] [4975-4956] [4955-4936] [4935-4916] [4915-4896] [4895-4876] [4875-4856] [4855-4836] [4835-4816] [4815-4796] [4795-4776] [4775-4756] [4755-4736] [4735-4716] [4715-4696] [4695-4676] [4675-4656] [4655-4636] [4635-4616] [4615-4596] [4595-4576] [4575-4556] [4555-4536] [4535-4516] [4515-4496] [4495-4476] [4475-4456] [4455-4436] [4435-4416] [4415-4396] [4395-4376] [4375-4356] [4355-4336] [4335-4316] [4315-4296] [Korábbi]
Starex ! Belekukkoltam a honlapodba , mondhatom értékes emberke vagy !!! Igaz ott nem találtam elérhetöséged de jó lenne tudni. Ugyanis lenne pár dolog ami nékem érdektelen Te talán látsz benne fantáziát. Ha gondolod jelentkezz. Talán Zsoel elnézi nékem ezt a kis kitéröt . Szép napot sarilaci
|
TopJoe
Ki kell pattintani a porvédő gyűrűket a főtengelycsapágyakból. Ha a gyújtás felőli csapágy belső oldalában benne marad, az nem érdekes, a külsőhoz meg hozzáférsz, csak kicsit macerás, mert le kell szedni nemcsak az áramfejlesztőt, de az alatta lévő szimeringtartót is.
A tengelykapcsoló sivítása nem tudom, milyen, én olyat még nem hallottam, csak azt, hogy nagy a foghézag (vagyis túl lazán kapcsoládnak egymáshoz a fogak). Ebben az esetben viszont nem sivít a hajtás, hanem morog.
|
Ormossy
A porlasztót én a közdarabbal együtt, közvetelenül a hengerről szoktam levenni. Az is vetemedhet, de ezt még nem vettem le annyiszor hogy lehetősége lett volna rá. Múlthéten fújtam oda ahol tömítenie kellene spray-t, de nem volt változás. A porlasztóhoz mondjuk nem fújtam, de ha már két éve nem vettem le szerintem nem lehet sok baja. Szóval Nálad 16N1-5-ös karburátor van a gépen? Milyen fúvókákkal használod? A benzinszint a normális szinten van? Nekem alacsonyabbal húzott csak, de hamar elhasználta és megállt. Mondjuk a tűszelep fúvókáját nagyobbra cserélhettem volna, és akkor alán bírta volna tovább is. Küldtem levelet, remélem odaért, mert a citromail és a freemail nem nagyon szereti egymást...
|
starex,
nekem a gumi szívócső kb. 3 hónapja lett cserélve, mert már minden volt, csak nem cső.
Semmi változás nem történt, a régivel ugyan olyan jól ment, mint az ujjal. Falsot szerintem a szívócsonknál tud szívni, ha nincs síkra polírozva, és persze egy jó tömítés is kell oda. (Vagyis kettő..izé... három, most megzavarodtam. )
Szerintem a Swalbe és a Star porlasztó között semmi különbség, leszámítvaa benzin beömlő csonkot.
|
Az előbb olvastam el újra ezt a cikket, majd a hozzászólásokat is. Kopasz Szuzukis 2012 07 23-án íródott hozzászólása elgondolkodtatott. Nekem is elég repedezett a porlasztó és légszűrő közötti összekötő cső, próbából azt is kicserélem, pedig kb 5 éve van csak fent. Ettől függetlenül megy majd a levél Ormossy kollégának, mert nem árt, ha van kevésbé kopott porlasztó is, ha ez sem segítene a jelenlegin.
|
TopJoe
A gyújtás felöli külső oldalához is viszonylag könnyen hozzá lehet férni. A komplett gyújtást és a külső szimmering tartót kell leszerelni. Ha jól rémlik alatta egyből ott a csapágy. A belső oldalát csak a blokk széthúzása után lehetne látni, de talán kívülről is kap majd elég kenést, ha belül ott marad a porvédő.
Ormossy
A beömlő csövek ezek szerint megtévesztettek, de én még nem találkoztam olyan Star porlasztóval, amin ilyen volt. A 16N1-11 tényleg s51-esre való, akkor az kilőve. Nekem igazából csak maga a porlasztó ház is elég lenne egy olyan, amit nem koptatott még teljesen el a tolattyú. Írok privátban e-mailt, úgy is szeretnék kérdezni még egy Technics deckről.
|
starex,
Amit ajánlottam, az pl. teljesen megegyezik az én jelenleg fenn lévő, és nagyon jól működő porlasztómmal. A benzin beömlő cső meg cserélhető. A Tiedből ki lehet venni és át lehet tenni ebbe.
16N1-11 a fedeles, ami műszaki adataiban több ponton eltér a Star-hoz alkalmazott porlasztóktól. Azt hiszem a S51-esek meg az S70-esek jöttek ki ezzel.
Ahogy gondolod...
|
starex
Köszönöm a választ, gondoltam, hogy így lesz. Kuplung oldali porvédőt ki tudom venni de ha a gyújtás oldali is olyan és belül akkor az nem jön ki csak ha szétszedem a blokkot azt meg nem igen akarom.
|
Ormossy
Köszönöm a fáradozásodat, megnézetem a képeket.A benzin bevezető csonkokon látszik, hogy ezek zöme is Schwalbére való lehet, az alsó, amelyiken rajta a fedél talán jó. Azon milyen szám beütve?
TopJoe
Szerintem jól gondolog, párban cserélve talán kevésbé sivítana. A csapágynál is, vedd ki azt a porvédőt, mert a kuplung felől kepja az olajat. Ezek után a gyújtás oldalon sem ártana ránézni, kivették-e onnan a porvédő.
|
Urak ! Lenne két kérdésem.
- Cseréltem anno kuplung betéteket, fémet is és azóta sivit a kuplung. Kuplung kosarat is másikat tettem be, ( donor blokkból ) létezik, hogy ez miatt sivít, kellett volna a kis fogaskerék is másik,amivel összekopott ?
- Észrevettem a kuplungozáskor, hogy a bal oldali főtengely csapágyam kivelé porvédős,zárt. A donor blokké nyitott. Jó ez vagy azonnal vegyem le a porvédőt? Van igy kenés rendesen? Blokk felújitást nem én végeztem.
|
Megoldottam közben...
starex kollega!
Menj rá erre a honlapra: ofk.hupont.hu és a legutolsó menüpont a bal oldaon: "starexnex"
Ide tettem fel ideiglenesen a képeket.
|
Hogyan tudok ide képeket feltenni?
|
starex,
ok, a hét végén átnézm a készletemet, hogy mit tudok összehozni. A 16N1-6 az jó mert nagyrészt nekem is azok vannak.
De lehet ám, hogy Neked is jó a porlasztód, csak össze kell hangolni a fúvókákat, a tű helyzetét, a benzinszintet, és lehet, hogy működne.
Jelentkezem a hét végén mindenképpen, de javaslom, hogy e- mailban beszéljük meg a többit, ne terheljük ezzel a fórumot.
ofk@freemail.hu
|
Ormossy
Nagyon köszönöm a felajánlást, ha akadna használható porlasztó akkor megbeszélhetnénk a részleteket. 16N1 6-os kellene a gépre. Ugyanis ma sikerült vennem új síbert, de alig változtatott a helyzeten. Egyesben jól megy, kettesben 30 fölött elkezd rángatni a motor. Alapjárata nincs, pedig a csavar végig be van tekerve. A levegőcsavar fél fordulatnyit van kitekerve. Próbáltam még a tűn egyet emelni, de akkor már egyesben sem pörög úgy, mint előtte. Én szerintem a porlasztó lesz a hibás, nem tud megfelelő benzin-levegő keveréket produkálni. Schwalbe porlasztók vannak itthon, de azokkal csak légszűrő nélkül hajlandó működni. Amíg nem tudtam, hogy külön típus kell a Starra és a Schwalbe-re azokkal szenvedtem.
|
Ormossy
Ő messzebb. :) De posta is van a világon, mindent meg lehet oldani.
|
starex,
ha nagyon elakadsz a porlasztóval, szójl, mert nekem van DDR porlasztóm több darab, szétszedve,sívesen segítek, bár nem tudom a tiéd milyen tipus, de biztosan össze tudunk hozni egy használhatót.
Bár az sem mindegy, hogy te merre laksz. Én Dunakeszin.
|
starex
Szívesen neked is, bízom benne, hogy ki tudod pofozni a porlasztót.
|
TopJoe
"Megjavult a km óra, valószínű sok-sok évet állt és beragadt a számláló?"
Valószínű, mivel a számtárcsák tengelye vékonyan be van olajozva, és az olajfilm idővel (illetve a légköri porral) besűrűsödik, ezért megszorulhatnak rajta a tárcsák. Ebben az esetben viszont oltári szerencséd van, hogy semmi nem törött el, mert ezeknek a tárcsáknak az oldalán nagyon finom rovátkolás, illetve ebbe illeszkedő kis fogaskerekek vannak, és ez az egész szerkezet - műanyagból lévén - nagyon sérülékeny.
|
Natloz191
Nincs mit. Remélem, nem fogsz "bevásárolni" vele.
|
[Későbbi] [5255-5236] [5235-5216] [5215-5196] [5195-5176] [5175-5156] [5155-5136] [5135-5116] [5115-5096] [5095-5076] [5075-5056] [5055-5036] [5035-5016] [5015-4996] [4995-4976] [4975-4956] [4955-4936] [4935-4916] [4915-4896] [4895-4876] [4875-4856] [4855-4836] [4835-4816] [4815-4796] [4795-4776] [4775-4756] [4755-4736] [4735-4716] [4715-4696] [4695-4676] [4675-4656] [4655-4636] [4635-4616] [4615-4596] [4595-4576] [4575-4556] [4555-4536] [4535-4516] [4515-4496] [4495-4476] [4475-4456] [4455-4436] [4435-4416] [4415-4396] [4395-4376] [4375-4356] [4355-4336] [4335-4316] [4315-4296] [Korábbi]
| |