|
[Későbbi] [5255-5236] [5235-5216] [5215-5196] [5195-5176] [5175-5156] [5155-5136] [5135-5116] [5115-5096] [5095-5076] [5075-5056] [5055-5036] [5035-5016] [5015-4996] [4995-4976] [4975-4956] [4955-4936] [4935-4916] [4915-4896] [4895-4876] [4875-4856] [4855-4836] [4835-4816] [4815-4796] [4795-4776] [4775-4756] [4755-4736] [4735-4716] [4715-4696] [4695-4676] [4675-4656] [4655-4636] [4635-4616] [4615-4596] [4595-4576] [4575-4556] [4555-4536] [4535-4516] [4515-4496] [4495-4476] [4475-4456] [4455-4436] [4435-4416] [4415-4396] [4395-4376] [4375-4356] [4355-4336] [4335-4316] [4315-4296] [Korábbi]
gabekfreehu
Látnom kéne azt a légszűrőházat, hogy mennyire problémás. Alighanem törött, vagy valami egyéb tömítetlenségi problémája van. Ahhoz, hogy a porlasztó (és a motor) kifogástalanul működjön az 50-es főfúvókával, a légszűrőháznak teljesen tömítettnek kell lennie.
|
Zsoel.köszönöm,ez már ad 1 alapot hogy honnan induljak el.
|
Zsoel
Konkrét elképzelésem nincs hogy mikor megyek, hétköznap délután tudok motorozni, szombaton délelőtt is. Az MZ-el mennék, úgyhogy hamar megjárnám a távot. Te mit javasolsz?
gabekfreehu
Én szerintem egyenlőre hagyd a jelenlegi felállást, lehet hogy a szivatós menetek miatt gyült össze az a benzin a légszűrőben. Most próbáld ki így. Megnéztem a saját gépemen a váltóbeállítást, a henger felőli csavarnál csak egy menet lóg ki, a hátsó 3-4-et. Ez nálam jó, iránymutatásnak talán Nálad is megteszi.
|
most a 60 as fúvókával jó,tegnap vettem észre hogy visszanyomja a légszürőbe a benzint. kicsréljem a légszüröt arra a másik fajtára ahol csak a csőben van a szürö ?
|
Akkor alighanem a légszűrővel lesz ott valami gond, túlságosan kicsi a légellenállása. Egy 1971-es Starnak túl sok kellene hogy legyen a 60-as főfúvóka.
|
Tehát műanyag légszűrőházas?
|
1971 van rajta 1 doboz és csigahéz szerü beömlö 2 lyuk.
nem tudom mi a neve
|
gabekfreehu
Mikori gyártmányú motor ez, és milyen légszűrőház van rajta?
|
fejlemény,új főfúvóka tartó,új tű,új 60as főfúvóka,most jónak tűnik,gázadásra jól reagál,és szivató sem kell. :) köszönöm ZSOEL és STAREX a rengeteg jó tanácsot és segítséget.
|
Zsoel
nem melegítettem lángal,csak hőlégfúvóval,a probléma igazábol az alap probléma,csak szivató ráhúzásával hajlandó menni,alapjáraton ok szivató nélkül is,de gázadásra befullad,volt 1-2 nap amíg minden ok volt de most megint kezdi,a levegőcsavart akkor tudtam álítani,most viszont már megint be kell tökig tekernem.
|
starex
Hát időm, az nem sok van, de ez most már aligha fog változni. Mikor jársz erre?
|
gabekfreehu
Alumíniumöntvényt ne melegíts, különösen lánggal ne, mert megolvad. Síkba kell csiszolni, azt jól csináltad.
De most tulajdonképpen mi a problémád még mindig? A múltkor azt írtad, megjavult a gép.
|
Starex,próbáltam melegítéssel de abbahagytam mert nem voltam biztos hogy jol csinálom,inkább finoman síkba csiszoltam (kb:1mm) a két csavarluknál,suber kicsrélve újra,de szivató még mindig kell,a váltót úgy látszik nagyjábol sikerült beállítani már nem dobálja ki olyan sürün,az már nem is annyira zavaró,a porlasztós dolog jobban aggaszt,mert szinte már vadi új,csak a ház és az úszó az eredeti. benzinszint is rendben van,nem tudom már mi lehet még.
|
gabekfreehu
Mi a helyzet a porlasztó felfogatásával? Ha a visszaegyengetés mellett döntenél, akkor azt csakis melegítés mellett végezd.
Zsoel
Én is így vélem. Szerintem egy ideig árulni fogják. Ma egyébként jártam a faludban munka kapcsán. A jótállási füzetet is elvihetném, mennyire vagy elfoglalt mostanában?
|
starex
Magyarországi viszonylatbani ritkaság ide vagy oda, ezért az állapotért erősen túl van árazva.
|
gabekfreehu
Az bizony.
Ha nem boldogulnál vele, és úgy tűnik, a szerkezetben van a hiba, akkor keress meg, megbeszélhetjük, hogy megnézzem.
|
starex köszönöm,szerintem holnap hívlak délelőtt
|
Annyit írnék még az előzőhöz, hogy a Sperberen nem kellene már a hengert faragni, az elég combos gyárilag, de a Habichton biztos lehetne javítani.
|
gabekfreehu
Ott nem fogsz tudni írni, mivel nem élek ilyesmivel, de a 30/854-8232 számon elérsz. Délelőtt vagy kora délután van a közelemben mindig a mobil. Itthon ha működök valamit a ház körül nem viszem magammal, de így is be van már repedve a kijelző. A hülye okostelefon
Zsoel
Már csak a ritkasága miatt is örülnék egy-egy darabnak, de a menettulajdonságaikra is kíváncsi lennék azért. A Spatz-on kívül a többinek a váltója a henger faragásának is több teret enged. Ez a böszme tartály a Sperberen és Habichton elég drabláis, de azért nem teljesen idegen a formától. Kicsit a szokványos s50-s51 tankra hasonlít. A Spatz pedig Suhl és Star keveredés, de az is érdekes. Erről kevesebbet hallottam, talán az NDK területén is ritka madár.
Felraktam a tegnapi Habichtot egy helyre, nem tudom meddig lesz elérhető, a link mindenesetre működik.https://kephost.com/image/Badd
|
[Későbbi] [5255-5236] [5235-5216] [5215-5196] [5195-5176] [5175-5156] [5155-5136] [5135-5116] [5115-5096] [5095-5076] [5075-5056] [5055-5036] [5035-5016] [5015-4996] [4995-4976] [4975-4956] [4955-4936] [4935-4916] [4915-4896] [4895-4876] [4875-4856] [4855-4836] [4835-4816] [4815-4796] [4795-4776] [4775-4756] [4755-4736] [4735-4716] [4715-4696] [4695-4676] [4675-4656] [4655-4636] [4635-4616] [4615-4596] [4595-4576] [4575-4556] [4555-4536] [4535-4516] [4515-4496] [4495-4476] [4475-4456] [4455-4436] [4435-4416] [4415-4396] [4395-4376] [4375-4356] [4355-4336] [4335-4316] [4315-4296] [Korábbi]
| |