Simson Star veterán motor portál - klub, fórum, alkatrészek, felújítás, műszaki leírás, története
Alkatrész
     
Menü
     
Veterán apró Simson
     
Ajánló
     
Simson
simson
     
Látogatók
Indulás: 2009-12-17
     
-
Google Pagerank mérés, keresooptimalizálás
     
FÓRUM (csevegés, műszaki problémák, fényezés stb.)
[6210-6191] [6190-6171] [6170-6151] [6150-6131] [6130-6111] [6110-6091] [6090-6071] [6070-6051] [6050-6031] [6030-6011] [6010-5991] [5990-5971] [5970-5951] [5950-5931] [5930-5911] [5910-5891] [5890-5871] [5870-5851] [5850-5831] [5830-5811] [5810-5791] [5790-5771] [5770-5751] [5750-5731] [5730-5711] [5710-5691] [5690-5671] [5670-5651] [5650-5631] [5630-5611] [5610-5591] [5590-5571] [5570-5551] [5550-5531] [5530-5511] [5510-5491] [5490-5471] [5470-5451] [5450-5431] [5430-5411] [5410-5391] [5390-5371] [5370-5351] [5350-5331] [5330-5311] [5310-5291] [5290-5271] [5270-5251] [Korábbi]

2020.05.09. 20:21 Idézet

Zsoel

Inkább az volt a gyanú,hogy az alapjárati fúvóka vagy a járat nem teljesen tiszta.Javult is amikor sikerült kitakarítani mindekettőt,de így sem tökéletes. Nem lehet azt mondani hogy felpörög,vagy hogy nem lehet levinni az alapjáratot,de továbbra is van egy pont ahol még túl magas az alapjárat és hallhatóan keményen is jár a motor,az alatt viszont már leáll. Igazából viszonylag keveset kellene csökkenteni a fordulaton és már jó lenne.A hangja és a motor járása alapján is úgy tűnik hogy valahol "többlet" levegő van.Sok helyen olvastam(itt is) hogy a szimering hiba ,megmutatkozik a füstölésben is,de itt abszolúlt semmi olajra utaló füst nincsen. Tudom hogy látatlanban,de még látva sem biztos hogy egyszerű lenne tanácsot adni. 

A világítás viszont most már teljesen jó,kapcsol a tompított és a fényszóró is.


2020.05.09. 11:04 Idézet

Tegnap egy kicsit megjárattam a gépet... 

Elmentem Egerbe, voltam Almárban, majd Felsőtárkány Zsuzsa-ház, onnan az erdőn át Cserépfalu, Síkfőkút, Várkút, és aztán a Parádon, a Mátrán keresztül haza.

Jó kis túra volt, nagyon jó idő, és kiválóan működött a motor is.

Összesen 311 km-t mentem.

Ajánlom mindenkinek, jót lehet aludni utána. 


2020.05.08. 22:09 Idézet

Lfox

Úgy rémik, egyszer régebben már tisztáztuk, hogy valószínűleg főtengelyszimering-gond van nálad. Teljesen mindegy, melyik oldali, így is, úgy is teljesen szét kell szedni az egész motort a cseréjéhez. A kivételnél semmire nem kell ügyelni, egy nagyobb csavarhúzóval ki lehet fordítani, az újnál meg olyan szerszámmal (csővel) kell besajtolni, amelynek a külső peremátmérője megegyezik a szimeging külső átmérőjével, egyenletesen, hogy a szimering nehogy ferdén befeszüljön. A rugós élek a forgattyús tengely felé nézzenek.

A porlasztónál és a légszűrőnél különben nem jellemző a hamislevegő-szívás, sem a tömítéseknél, sem lelazulás miatt.


2020.05.08. 21:04 Idézet

Zsoel

Mindenképpen fals levegőt szív valahol, mivel karburátor teljesen tiszta.A szívócsonknál,közdarabnál nem lehet,jók a tömítések.Az alapjárat nem vihető le egy bizonyos szint alá,mert vagy leáll,vagy ingadozó kezd lenni. Ha jó eséllyel mégis szimering hiba lesz,akkor melyik oldali ami a sanszosabb lehet? Továbbra is nagyon könnyen indul a motor és nem is füstöl.

Megtennéd hogy leírod hogy mire érdemes figyelni a gyújtás oldali szimering kivétele,és az új berakásakor?

A karburátornál a síber zárósapkájának a menete,vagy méginkább a karburátor menetes része viszont kopott. Művészet normálisan becsavarni,esetleg itt szvhat olyan falsot ami ilyen alapjárati problémát okoz? 


2020.05.07. 22:58 Idézet

Zsoel

A levegőszűrő ház tömítetlensége(ha nincs tömítés a két fél darab között) okozhat fals levegő szívást,vagy hibás karburátor beállítást?


2020.05.07. 18:10 Idézet

Zsoel

Így van,ezért is nem értettem a dolgot,viszont ilyen bilux izzót és foglalatot ez előtt még soha nem láttam.Ettől függetlenül fel kellett volna tünnie így utólag.Gyakran elnézek dolgokat mert abban a hitben vagyok hogy tipus azonos,vagy nem sérült alkatrészek vannak a motoron. Szerencsére sokat segítenek ezek az eredeti alkatrész képek,és sikerült is pótolni az érintkezőt.


2020.05.07. 07:39 Idézet

Lfox

Persze, ez törött. Ifjabb korában ilyen volt.

De hát ilyen hibát azért illene fölismerni: ott egy kés, ahová rá van tűzve egy sárga vezeték, belül meg ott a biluxizzó, amelynek van egy "üres" pólusa, és a kettő között nincs semmi - ez így szemmel láthatóan nem kerek dolog, nemde?


2020.05.06. 22:33 Idézet

Zsoel

Köszi a képet! Akkor az enyémről levan törve az egyik érintkezőnyelv mivel  az egyik oldalon van csak,és az be van állítva középre,gondolom normál izzóhoz. Jajj.. :)

http://kepkezelo.com/images/abn1dm7s6fsgkt9cu3fc.jpg


2020.05.06. 21:36 Idézet

Lfox

Amikor ilyen kérdéseket teszel föl, jó lenne, ha mindjárt képet is mellékelnél hozzájuk, mert ennyiből nem tudom a választ. Valószínűleg hajlítani kell, de nem biztos, látnom kéne.

Így kell állniuk a foglalat érintkezőnyelveinek.


2020.05.06. 21:32 Idézet

Ormossy

Hát azt én sajnos innen, a számítógép elől nem tudom megmondani, ezernyi oka lehet.


2020.05.06. 20:28 Idézet

Zsoel

Köszi! Úgy tűnik hogy a forrasztásos módszer beválik. Viszont azt nem tudom hogy a bilux izzó jól van a foglalatba rakva(elvileg igen mert csak így passzol a bele) viszont az érintkező nyelv az izzó két érintkezője közé esik,és vagy az egyikkel nem kontaktol vagy a máikkal.Éppen csak a szélükhöz ér hozzá.Hajltani kell a nyelven,vagy eredetileg így kell állnia?

 

 

 


2020.05.06. 09:37 Idézet

És változatlanul nem értem, miért kell most hamarabb visszakapcsolnom az emelkedőkön, mint eddig?


2020.05.06. 07:54 Idézet

Zsoel,

Nem, ellenőriztem, nem lyukas.


2020.05.05. 21:48 Idézet

Ormossy

Nem lehet, hogy kilyukadt az úszód? Mástól nemigen szokott elmászni a benzinszint.


2020.05.05. 21:46 Idézet

Lfox

A hátsó lámpa foglalatának nincsen külön testvezetéke, a lámpatányért a sárvédőhöz rögzítő csavarokon, illetve azok anyáin, végső soron az egész hátsó sárvédőn keresztül testelődik. Tisztítsd meg a szóban forgó csavarokat, illetve vakard meg az érintkező felületeket, hogy mindenhol fémtisztaság legyen. Egyértelműen testhibád van.

A biluxkapcsoló valószínűleg javítható, ahogy mondod, én is szoktam alkalmazni a forrasztást mint anyagpótlási módszert.


2020.05.05. 16:56 Idézet

A biluxkapcsolót jobban megnézve,az egyik érintkezője annyira elvan kopva,hogy nincs kontakt a kapcsolóval.Itt segíthet az hogy az érintkezőre megpróbálok forrasztani egy kis "pöttyet" vagy nincs értelme kínlódni vele?Mert akkor tényleg szerzek egy használt eredeti kapcsolót.


2020.05.05. 16:48 Idézet

Zsoel,

A benzin szivárgás jelentősen mérséklődött, egy hajszálnyit lejebb vettem a benzinszintet? (De mitől lett magasabb, ugyanis eddig nem szivárgott a benzin...)

Az utóbbi napokban azt vettem észre, hogy a motor sík terepen nagyon jól megy, viszont nagyobb partoknaál valamivel hamarabb kell visszaváltanom, mint eddig. Van valami ötleted, hogy mitől lehet? Nem állítottam semmin.


2020.05.05. 16:32 Idézet

Zsoel

Köszi! Hát ez a kompresszió teszt tényleg nem egy emberes mutatvány... :) 

A hátsó helyzetjelző test vezetékét is a sárvédőrögzítő csavar alá kell kötni?(most oda van)

Valamiért nem működik a helyzetjelző ha foglalatban van az izzó,pedig alaposan levan tisztítva,jónak kellene lennie e kontaktnak,és mégsem az. Ha csak a vezetékeket érintem az izzóhoz, úgy hogy nincs a foglalatban akkor vígan világít.Teljesen fémtisztára van takarítva a foglalat.


2020.05.05. 13:05 Idézet

Medvelac

Nincs mit.

Az akkumulátor negatív kapcsának a vezetékét a bal legalsó sárvédőrögzítő csavar feje alá kell bekötni, így:

Persze nem ilyen mocskosan, hanem szép fémtisztára meg kell pucolni a furat környékét, ahová a kábelsaru megy, és egyébként is mindenhol ügyelni kell a biztonságos, fémes kapcsolatra.


2020.05.05. 10:31 Idézet

Zsoel!

Köszi a segítséget! Te nyertél. Tényleg beszorult alátét volt, mind a két keréknél.

Most viszont elektromos ügyben kérem a segítséget. Az akksi "-"-át hova kössem?

Mivel amikor megvettem nem volt benne aksi, így vezeték se.

Üdv.: András


[6210-6191] [6190-6171] [6170-6151] [6150-6131] [6130-6111] [6110-6091] [6090-6071] [6070-6051] [6050-6031] [6030-6011] [6010-5991] [5990-5971] [5970-5951] [5950-5931] [5930-5911] [5910-5891] [5890-5871] [5870-5851] [5850-5831] [5830-5811] [5810-5791] [5790-5771] [5770-5751] [5750-5731] [5730-5711] [5710-5691] [5690-5671] [5670-5651] [5650-5631] [5630-5611] [5610-5591] [5590-5571] [5570-5551] [5550-5531] [5530-5511] [5510-5491] [5490-5471] [5470-5451] [5450-5431] [5430-5411] [5410-5391] [5390-5371] [5370-5351] [5350-5331] [5330-5311] [5310-5291] [5290-5271] [5270-5251] [Korábbi]

     
-

látogató van a honlapon.

     
Regisztráció

Jobb oldalon a honlap alján regisztrálj, így minden fontos információt (híreket, üzeneteket, aktualitásokat, rendezvényeket stb.) megkapsz e - mail üzenetben, a Simson Star portállal kapcsolatban.

     
Óra
     
Danuvia portál

     
Milyen messze mentél a Starral?
Távolsági használat
Mekkora volt a legnagyobb táv, amelyet egy túrán belül megtettél a Staroddal?

0-50 km
50-100 km
100-200 km
200-500 km
500 km-nél nagyobb
Ne röhögtess, a lakhelyemről is alig merek kimozdulni vele! :)
Szavazás állása
Lezárt szavazások
     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak