Simson Star veterán motor portál - klub, fórum, alkatrészek, felújítás, műszaki leírás, története
Alkatrész
     
Menü
     
Veterán apró Simson
     
Ajánló
     
Simson
simson
     
Látogatók
Indulás: 2009-12-17
     
-
Google Pagerank mérés, keresooptimalizálás
     
FÓRUM (csevegés, műszaki problémák, fényezés stb.)
[6210-6191] [6190-6171] [6170-6151] [6150-6131] [6130-6111] [6110-6091] [6090-6071] [6070-6051] [6050-6031] [6030-6011] [6010-5991] [5990-5971] [5970-5951] [5950-5931] [5930-5911] [5910-5891] [5890-5871] [5870-5851] [5850-5831] [5830-5811] [5810-5791] [5790-5771] [5770-5751] [5750-5731] [5730-5711] [5710-5691] [5690-5671] [5670-5651] [5650-5631] [5630-5611] [5610-5591] [5590-5571] [5570-5551] [5550-5531] [5530-5511] [5510-5491] [5490-5471] [5470-5451] [5450-5431] [5430-5411] [5410-5391] [5390-5371] [5370-5351] [5350-5331] [5330-5311] [5310-5291] [5290-5271] [5270-5251] [Korábbi]

2022.02.13. 20:12 Idézet

Sziasztok!

Május hónapra egy Eger túrát szervezek Simsonos társaim részére. (Persze lehet jönni más motorral is.)

Pontos útiterv nincs, legfőképpen attól is függ, hogy egy, vagy kétnapos túrát terveznénk.

 

Ha egy napos, akkor a következők szerint alakulhatna:

- találkozás Eger előtt, és begurulás a városba, első pont, Dobó u. Görög kávézó,

- minaret megtekintése, fotók,

- Főszékesegyház lépcsőjének tetején közös fotó,

- Dobó tér, kis séta

- Gárdonyi emlékház előtti parkolóban rövid pihenő, rálátás Egerre, (gyönyörű panoráma fotók)

- ebéd a Házisárkány étteremben

- Szépasszony-völgyében egy gurulás,

- Eger-körül 3 lehetséges túra lehet:

- Almár, Szarvaskő

- Várkút, Síkfőkút, Noszvaj,

- vagy Felsőtárkány, Tamás-kút

(Bármelyik meg van úgy cca. 25 km-ből.)

Ha két napos túrát szeretnétek, akkor szállás Bogácson, korrekt ifjúsági szállóban, zárt udvar a motoroknak biztosított.

Másnap délelőtt esetleg a Bogácsi fürdőben kezdhetnénk, majd egy ebéd Egerben a Merengő étteremben, egy süteményezés vagy kávézás a Marján cukrászdában, és du. indulás haza.

Természetesen a program szabadon változtatható, a sorrendek cserélhetőek, ha vannak jelentkezők, akkor közösen döntjük el, hogy mi legyen a végleges, vagy ezeken kívül még ki mit szeretne.

Szívesen megmutatnám nektek szülővárosomat, amelyet igaz, hogy nagyon régen elhagytam, de a mai napig a szivem csücske!

Várom a jelentkezőket.


2022.02.08. 22:57 Idézet

csuti

Jól van, szerintem ezzel a megoldással jársz a legjobban.

A régi kivitelű motorokon valóban alkalmaztak olyan szimeringeket, amelyeknek a külső átmérője kisebb volt, mint a csapágyfurat 47 mm-e, és külön házzal illesztették be a helyére. De ez csak kortörténeti érdekesség, ez is csak azt mutatja, hogy legfőbb ideje volt elvégezni a felújítást. Műszaki szempontból azonban nincs jelentősége, nyugodtan használd a készletben lévő normál 22x47x7-es szimeringeket mindkét oldalon. És ha elfogadsz egy jó tanácsot: a forgattyústengely-szimeringeket úgy szereld be, hogy a rugós tömítőajkuk befelé, a forgattyúház felé nézzen.


2022.02.08. 22:39 Idézet

Zsoel

Ma szétszedtem a blokkot teljesen, sikerült levennem a csapágyakat is a forgattyús tengelyről. A szimeringek helye látható, egyik oldalt minimálisan érezhető is a tengelyen. Az alsó csapszegen függőleges irányban nem érződik lógás, de oldalirányban nem csak mozdul, hanem billen is, ahogy a felső csapszeg is minimálisan. Ezek alapján úgy gondolom veszek egy új tűgörgős főtengelyt és azzal szerelem össze. Nincs sok tapasztalatom blokk szerelésben, így meglepődtem, hogy a főtengely belső szimeringek nem olyanok mint amit szettben vettem. Kisebb a külső átmérője a szimeringnek és van egy fém háza. Úgy látom egyébként, hogy minden rendben van belül, az olló rugót cserélem csak rozsdásodás miatt, illetve ha már szét van szedve kap egy új kuplung tárcsa szettet.

 


2022.02.07. 22:05 Idézet

csuti

Nincs mit. Ha esetleg van hőlégfúvó pisztolyod, akkor meg lehet próbálkozni azzal, hogy függőlegesen befogod a forgattyústengelyt satuba (természetesen megfelelő puhafém, pl. alumínium pofabetétekkel), és melegíted a golyóscsapágy belső gyűrűjét. Amikor már kellően felmelegedett, akkor két vékonyra köszörült laposvágóval vagy két masszív csavarhúzóval alá lehet feszíteni annyira a külső gyűrűnek, hogy a belső egy kissé elmozduljon a tengelyen, egy új fogással pedig fel tudod húzni olyan magasra a csapágyat, hogy már aláfér a lehúzó, sőt, van, hogy már ezzel teljesen le is ugrik a tengelyvállról.


2022.02.07. 19:26 Idézet

Zsoel

Köszi szépen, én is csodálkoztam rajta, hogy Táboriék nem tudtak adni perselyt, ráadásul azt sem mondták, hogy hozzam be, megoldják. Tűgörgős főtengelyen én is gondolkodtam, ugyan nem eredeti megoldás, de számomra elfogadható módosítás, tartósabb és kevésbé füstölös is lenne. Persely csere szakműhelyben nem lesz sokkal olcsóbb, de itthon se lenne ha vennem kell hozzá dörzsárat és kérdéses az is hogyan sikerüne. A blokk szereléshez végül csináltam egy blokk széthúzót, sikerült is ketté venni feszegetés nélkül, azonban még arra nem volt időm, hogy mindent szétszedjek és elmossak, majd talán hvégén, de elsőre nem látok semmi jelentős kopást. A jobb blokkfélből kijött a forgattyús tengely csapággyal együtt (melegítettem a blokkfelet), sajnos az itthon lévő csapágylehúzó hosszátfogása kevés, így vagy csinálok 1lehúzót vagy veszek a csapágy lehúzáshoz. Meglátom milyen lesz a főtengely a szimering alatt, ha kopott, akkor elrakom az eredti főtengeyt lezsírozva és kap egy új tűgörgőst. Nagyon köszönöm véleményed!


2022.02.06. 22:41 Idézet

csuti

Nem tudom, jó-e az a persely, ezt látatatlanban nem lehet megmondani, csak próbálással. Én még nem vettem olyat, az biztos.
Az igazán egzakt módszer az lenne, ha a perselyt elkészítő esztergályos meg tudná mérni a konkrét hajtórúd-kisfej belső átmérőjét, és ahhoz illesztené (megfelelő fedéssel) a persely külső átmérőjét, majd azután jönne, már a helyére sajtolva, a végső megmunkálás, kifúrás (az olajozófurat) és dörzsárazás. Őszintén szólva, én elég problémásnak találom ezt az egész macerát, annál is inkább, mivel a régi siklócsapágyat ki, az újat meg (melegen) be kell sajtolni, és ahhoz még külön célszerszám is kell, mert tüskével ki- meg beütni kész életveszély, azzal csak tönkrenyomorítani lehet. Nagyon furcsállom, hogy egy úgynevezett tunigműhely nem tud egy vacak bronzperselyt elkészíteni, behelyezni és készre munkálni, hanem rálőcsöli az ügyfélre. Ha neked volnék, én nem is erőlködnék ezzel, kicseréltetném a hajtórudat tűgörgős kisfejű változatra, vagy még inkább vennék egy új komplett forgattyústengelyt (aminél a szimeringek is jobban tömítenek, hiszen nincsenek kopásnyomok a tengelyen), és azok már mind tűgörgősek. A Futárnál 22 ezer forint a német gyártmány (igazából a félannyiba kerülő tajvani is használható, de hosszú távon mégiscsak megnyugtatóbb a jobb minőségű német, ha már egyszer felújításra szánta magát az ember). A tűgörgős dugattyúcsapszeg-ágyazásnak pedig megvan az az előnye, hogy ebben az esetben használhatsz 50:1-es benzin-olaj keveréket, amitől kevésb fog füstölni a motor, és kevésbé kokszosodik az égéstér meg a kipufogórendszer.

Az akkumulátortartó ponthegesztve volt, ahogy mondod. Ott, alul a körbefutó perem volt odacsípve a csőhöz, de a rezgéstől könnyen elengedett: amúgy is vékony, alulméretezett lemezből készült, na meg a sav is ette. Simán meg kell hegeszteni alulról középen vagy még inkább két ponton (egymástól 25-30 mm-nyire), és jó lesz. Egyébként komplett új akkutartó rekeszt is lehet kapni hozzá, igaz, azt csak Németországban.


2022.02.04. 13:59 Idézet

sziasztok, Hívott is az öreg Tábori, hogy kész a hanger, megvan az új csapszeg/dugó/gyűrű! Jött az újabb tétel a bronz persely, sajnos nekik nincs, illetve felhívta két dologra a figyelmem: figyeljek oda, mert a "nagykerekben" kapható perselyeknek sokszor kisebb a külső átmérője mint kellene és beleesik a hajtókarba, második pedig, hogy a csapszeg-persely illesztést dörzsárazni kell. Megnéztem az új csapszeggel a jelnlegi perselyt, sajnos egy minimális lógása azért van, így szeretném a perelyt kicserélni. Náluk szoktam vásárolni, jó lehet ez: https://futarmotorosbolt.hu/termek//simson-schw-s50-fotengely-felso-bronzpersely----12332

Haladtam az akkutartóval is, de úgy tűnik találtam egy hackelést. Úgy látom, hogy a akkutartó talpa és a váz cső része vmikor össze volt ragasztva, ami most el van válva egymástól. Próbáltam este képeket keresni róla, de nem igazán találtam, így nem tudom miként kellene a tartó aljának rögzülnie a vázhoz. Esetleg pontheggesztéssel kellene hozzáfogatva lennie a akkurató alsó lemezének a vázcsőhöz?

köszi előre is!

csuti


2022.02.03. 22:58 Idézet

csuti

Jó hírek! Annál inkább, mert a gyári dugattyú ma már elég ritka madár, sajnos. Fogynak.

 


2022.02.03. 20:47 Idézet
Tegnap elvittem a hengert/dugót/gyűrűt táborituninghoz, jól sejtettem az alapméretes dugó rendben volt, a henger pont határeset, viszont ők a gyűrűt nem tartották jónak, így megkapja az első méretre köszörülést + “gyári” dugó/gyűrű/csapszeget. Felni átfűzést is vállalják, már szétszedtem, elmostam, már csak polírozó cuccot kell vennem az állányos fúrógéphez. Időközben van némi feladat az akkutartóval is, régen volt benne akksi, sajnos volt is sav kifolyás. Szerencsére nincs szétrohadva, de festeni kell. Jelentkezem majd az eredménnyel!

2022.02.01. 18:54 Idézet

Csuti,

 

Én ide vittem a kerekeimet 2-3 éve, nagyon szépen kicentírozta a mester, gondolom teljes "fűzést" is vállal. Egy telefont esetleg megér.

 

https://nyitva.hu/v%C3%A1c/d%C3%A9ry-mikl%C3%B3s-v%C3%A1c-226729

 


2022.02.01. 18:36 Idézet
Megmértem a dugót és a hengert. Ugyan csak tolóméróvel, van ugyan mikrométerem, de csak 25mm-ig mér. A dugó kb 39,95, a henger pont határeset 40,8 körül van, így a köszörülés kérdéses. Nincs messze a táborituning.hu, szerintem elviszem hozzájuk véleményezésre. Más: sajnos a nikkelezett küllők már nem a legszebbek, így vettem futármotorosboltban két csomag króm küllő csomagot, nikkelt állítólag nem lehet kapni. Bringában cseréltem már küllőt, húztam laza küllőket, de motort még sosem küllőztem. Gondoltam rá, hogy elkezdem egymással szemben haladva kicserélgetni, de nem szeretném az alu felnit tönkretenni. Van ebben vkinek tapasztalata, mekkora kockázat ez? Tudtok esetleg szakit aki vállal és megbízható? Köszi, csuti

2022.02.01. 10:10 Idézet

Köszi Zsoel, nagyon korrek összefoglaló, hasznos a kopások vizsgálatának módszere. Szerencsére nem ezen a költségen fog múlni a család megélhetése, apámtól örököltem szép gyári állapotban, szóval "minden pénzt" megér. A gyűrű cserén pont az általad leírtak miatt vaciláltam, mérek és jelzem majd.


2022.01.31. 22:41 Idézet

csuti

Szia!

Kopásnyomnak tűnik, a szín különbözősége meg adódhat a különböző elhelyezkedésből is. A felső (égéstér felőli) dugattyúgyűrű nagyobb terhelésnek van kitéve, részben a hő, részben a mechanikai hatás (nyomás) miatt. Modernebb motoroknál más, ellenállóbb anyagból is készítik a (leg)felső gyűrűt; a Simsonnál még nem.

A gyűrűvégek közti hézagra nézve nincs gyári megkötés. Két mérést kell végezni a felköszörülés megítélése érdekében. Egyet a hengerben, azon a ponton, ahol a felső dugattyúgyűrű megfordul a felső holtpontnál: itt kopik legjobban a henger, és itt az átmérő nem lehet nagyobb a dugattyú névleges átmérője + 0,1 mm-nél. Vagyis ha a dugattyú átmérője 39,98, akkor itt legfeljebb 40,08 mm-t szabad mérni, ellenkező esetben a 40,25-ös javítóméretre kell köszörülni a hengert. A másik mérést a dugattyún kell elvégezni, kb. 8 mm-rel az alsó él fölött, itt pedig nem lehet kisebb az átmérő a névleges méret - 0,1 mm-nél, tehát 39,88 mm-nél.

Egy biztos: ömagukban csak dugattyúgyűrűket NE CSERÉLJ! Az új, pláne utángyártott gyűrűk biztosan nem fognak jól illeszkedni a körkörösségét vesztett hengerfalon, nem lesz jó a tömítettség, az égéstér felől átfújhatnak a forró gázok, szúróláng, helyi túlmelegedés alakul ki, és besülhet a dugattyú. Ha a fenti mérés nem indokolja a piszkálást, akkor hagyd úgy, ahogy van, ellenkező esetben pedig fúrasd meg a henger, és új, megfelelő dugattyúval szereld, de kopott hengerbe új gyűrűket nem teszünk.

Alkatrészek terén természetesen alapvetően érvényesül "a drágább jobb" elv. Ha már felújításra adod a fejed, érdemes nem sajnálni rá a pénzt, mert a gyenge minőségű alkatrészekkel való összeszerelés jellemzően több bosszúságot és költséget szokott okozni, mint ha az ember mindjárt az  elején beletette volna a kellő anyagiakat. Csapágyak: SKF, FAG, Koyo, esetleg NTN, Timken, szimeringekből is érdemesebb a drágábbakból válogatni, bár én a viton anyagúakat túlzásnak tartom, de azt is tehetsz bele. Dugattyúból is több árfekvés van, ezekkel kapcsolatban a fúrást végző gépműhelyt kérdezd meg. Komplettan (gyűrűk, csapszeg, biztosítógyűrűk) minimum 6-8 ezer forintba kerüljön, azzal biztosan nem lesz bajod. A filléres kínai vacakokat kerüld.

Szerelésben sajnos nem tudok segíteni, nem Budapest vonzáskörzetében lakom.


2022.01.29. 16:25 Idézet

Nagyon szívesen! A friss infók alapján talán mégis jó a hengered, de a hézagpróba eredményét azért írd majd le. Hengeren kívül amúgy előfordul, hogy csalósan kinyílnak, de a henger majd megmutatja.

Én itt vennék gyűrűket: https://mofaker.hu/termek/Dugattyugyuru-40-00-nemet-minoseg_Simson__130310

https://futarmotorosbolt.hu/termek//simson-s50-schwalbe-star-dugattyu-gyuru-parban----12124

Még nem volt velük probléma. Szimmeringből csapágyboltban Viton alapanyagút kérj. Ez a fajta jól bírja az etanolos üzemanyagot, és nem megy tönkre egy év állás után.


2022.01.29. 10:19 Idézet

Szia starex, Köszi, meg is lepődtem rajta, nem éreztem, hogy gond lenne kompresszióban, 60-at elérte minden gond nélkül, 20éve használtam rendszeresen, akkor is kb így ment. Hengerben nem látok és érzek semmi kopást, sem fent sem lent nincs tapintható váll, csak akkor fúrnám ha kell. Csapszegen sincs váll, de érezhető rajta, hogy nem teljesen sík. Ma berakom a gyűrűket a hengerbe, arra számítok, hogy ott egyforma lesz, csak feszítettlen állapotban különböznek. Hol és milyen markát érdemes venni? Egy koyo csapagysort kap biztos, mit érdemes gyűrűből, szimeringből venni? Köszi csuti


2022.01.28. 21:41 Idézet

Szia Csuti!

A gyűrűket úgy ellenőrizd, hogy beleteszed egyesével a hengerbe. A két vége közötti köznek talán fél miliméternél nem szabad többnek lennie, de ebbben majd Zsoel kolléga megerősít vagy kijavít, a pontos számokhoz Ő jobban ért. Mindenesetre nagy hézagnak nem kellene lennie a gyűrű végei között. Valószínüleg az egyik gyűrűd a képek alapján cserés. Így viszont mindkettőt cserélned kell, de akkor már lehet érdemesebb fúratni a hengert, és új dugó plusz gyűrűgarnitúrát beletenni. Egyébként hogyan működött a motor a szétszerelés? előtt Kompresszió volt benne rendesen? Emelkedőre hogyan vitt fel? A csapszegen nem kellene vállnak lennie, bár azt külön is lehet cserélni, de ez a tény talán még inkább a fúrás felé viszi a dolgot.

Üdv: starex


2022.01.26. 19:50 Idézet

A kép link vmiért nem jó

http://84.2.226.234:8088/IMG-5125.jpg


2022.01.26. 19:48 Idézet

Szervusztok!

Elérkezett az idő az 50éves simson starom főtengely szimerengezésére. Ennek oka, hogy hogy a váltó olajat eszi (egyre jobban) így jelentősen füstöl és melegen nehezen is indul. A blokk szerintem 30éve nem volt szétszedve, így lehet majd mást is kell/érdemes cserélni.

Egyenlőre ott tartok, hogy kivettem a blokkot, levettem a hengert és dugót (minden szépen ment). Mielőtt a dugót levettem, igyekeztem ellenőrizni, hogy van-e lágás hajtókar-dugó és főtengely-hajtókar között. Szerencsére kézzel nem éreztem semmit, viszont nem tudom, hogy ez elegendő-e, illetve a dugó csapszeg felületének kézzel való ellenőrzése során azért érződik, hogy nem teljesen sima.

Már a dugón is láttam, de a gyűrűk levétele után vál egyértelművé, hogy a két gyűrű nem egyforma, szerintem anyagában sem a színe alapján, de ez akár lehet a pozíciója miatt is. Egymáshoz hasonlítva látszik, hogy alap állapotban a felső gyűrű két végének a távolsága jóval kisebb mint az alsó gyűrűn. Sajnos ebben nincs tapasztalatom, nem tudom, hogy ez normális vagy sem, jól gondolom, hogy ezt érdemes lenne lecserélni? A hengerfalon nem látok kopást, bemaródást a dugo 39,98-as.

A blokk szétszedése lesz a következő lépés, Bp +50km tud esetleg valaki blokk széthúzásban szerszámmal segíteni? Természetesen fizetek is érte, nem vennék célszerszámot 5-20év/1alkalomért.

köszi előre is!

csuti


2022.01.02. 20:00 Idézet

Kívánok sikerekben és motorozásban gazdag, boldog új évet minden márkatársamnak!


2021.12.24. 13:08 Idézet

Ormossy

Köszönjük!

Ezúton kívánok én is mindenkinek áldott, békés, kellemes karácsonyt és jó pihenést, meghitt együttlétet a szeretteivel, egyúttal előre is motorozásban gazdag, szerencsés, baleset- és műszakihiba-mentes új évet!


[6210-6191] [6190-6171] [6170-6151] [6150-6131] [6130-6111] [6110-6091] [6090-6071] [6070-6051] [6050-6031] [6030-6011] [6010-5991] [5990-5971] [5970-5951] [5950-5931] [5930-5911] [5910-5891] [5890-5871] [5870-5851] [5850-5831] [5830-5811] [5810-5791] [5790-5771] [5770-5751] [5750-5731] [5730-5711] [5710-5691] [5690-5671] [5670-5651] [5650-5631] [5630-5611] [5610-5591] [5590-5571] [5570-5551] [5550-5531] [5530-5511] [5510-5491] [5490-5471] [5470-5451] [5450-5431] [5430-5411] [5410-5391] [5390-5371] [5370-5351] [5350-5331] [5330-5311] [5310-5291] [5290-5271] [5270-5251] [Korábbi]

     
-

látogató van a honlapon.

     
Regisztráció

Jobb oldalon a honlap alján regisztrálj, így minden fontos információt (híreket, üzeneteket, aktualitásokat, rendezvényeket stb.) megkapsz e - mail üzenetben, a Simson Star portállal kapcsolatban.

     
Óra
     
Danuvia portál

     
Milyen messze mentél a Starral?
Távolsági használat
Mekkora volt a legnagyobb táv, amelyet egy túrán belül megtettél a Staroddal?

0-50 km
50-100 km
100-200 km
200-500 km
500 km-nél nagyobb
Ne röhögtess, a lakhelyemről is alig merek kimozdulni vele! :)
Szavazás állása
Lezárt szavazások
     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak