Simson Star veterán motor portál - klub, fórum, alkatrészek, felújítás, műszaki leírás, története
Alkatrész
     
Menü
     
Veterán apró Simson
     
Ajánló
     
Simson
     
Látogatók
Indulás: 2009-12-17
     
-
Google Pagerank mérés, keresooptimalizálás
     
FÓRUM (csevegés, műszaki problémák, fényezés stb.)
[Későbbi] [2386-2367] [2366-2347] [2346-2327] [2326-2307] [2306-2287] [2286-2267] [2266-2247] [2246-2227] [2226-2207] [2206-2187] [2186-2167] [2166-2147] [2146-2127] [2126-2107] [2106-2087] [2086-2067] [2066-2047] [2046-2027] [2026-2007] [2006-1987] [1986-1967] [1966-1947] [1946-1927] [1926-1907] [1906-1887] [1886-1867] [1866-1847] [1846-1827] [1826-1807] [1806-1787] [1786-1767] [1766-1747] [1746-1727] [1726-1707] [1706-1687] [1686-1667] [1666-1647] [1646-1627] [1626-1607] [1606-1587] [1586-1567] [1566-1547] [1546-1527] [1526-1507] [1506-1487] [1486-1467] [1466-1447] [1446-1427] [Korábbi]

2011.11.09. 23:35 Idézet

norok999

Hú, bakker... hát azt azért nem gondoltam, hogy ekkora szívás volt... :(

De nem csak a felújítással kapcsolatos gond képzelhető ám el. Elromolhatott valami a gyújtással is (az még önmagában semmit nem jelent, hogy van szikra), sőt az is előfordulhatott, hogy szennyeződés került a porlasztóba, és eltömte (például koszos benzintank miatt).

Látod, erről beszéltem, hogy önmagában a motort feljavítani, aztán visszaépíteni ugyanabba a leharcolt vázba - nincs sok értelme, mivel csak egy teljes, alapos és szakszerű újraépítés biztosítja azt, hogy minden pöpec legyen, és rendesen be tudd járatni a gépet, ne pedig küszködéssel teljesen a motorozni szánt időd. Most van egy felújított(?) motorod, ugyanabban az ócskavas vázban, és továbbra is nyitva áll a hibalehetőségek tárháza (mint például a már említett piszkos benzintartály).

Ha életet tudsz bele lehelni, hozd el még egyszer hozzám, és hagyd itt 1-2 hétre, jó? Isten bizony, azokon az alkatrészeken kívül, amiket esetleg vennem kell hozzá, ingyen megcsinálom neked. Visszabontom a motort, szimering, csapágy marad, de megcsiszolom a tömítőfelületeket, és tömítőanyaggal szerelem össze. Kimosom/kifestem a tartályt, kipucolom a benzincsapot, átnézem a gyújtást, kiégetem a kipufogót, és utána menni fog, azt garantálom. De hagyd itt, hogy rendesen és nyugodtan foglalkozhassak vele, mert ez így nem állapot, hogy beállítasz, rohammunkában toldozunk-foldozunk rajta valamit, utána meg idegeskedek, hogy hazaérsz-e vele, és ég a képemen a bőr, hogy (úgy-ahogy) megcsináltam, de nem jól, és te szívsz az én fércmunkám miatt. Arról nem beszélve, hogy így bejáratni sem fogod tudni rendesen, csak tönkre fogod tenni a frissen fúrt hengert.

Úgyhogy ezt valahogy próbáld meg összehozni, oké?


2011.11.09. 23:18 Idézet

Zsolt85

Hát akkor tévedtem. Én mindig úgy tudtam, hogy ezeket a csapokat öntéskor helyezik bele a fékfedélbe, pont azért, hogy még véletlenül se jöhessenek ki - de akkor ezek szerint nem így van. Én sem tudhatok mindent.

Mindenesetre azt továbbra is fenntartom, hogy abszolút fölösleges kiszedni őket. A csapok fékdobba nyúló része úgyis zárt helyen van, zsír is védi, ami meg "kilóg", azt szintén nem látni, hiszen a féktámaszban helyezkednek el (felületi védelem gyanánt azokat is be lehet zsírozni vékonyan). Csak azt kockáztatod a próbálkozással, hogy eltörik a fékfedél, és akkor kidobhatod. Na meg kiütéskor megsérülhet, illetve óhatatlanul kissé megkopik az öntvényben lévő furat is, így visszahelyezés után már nem fog olyan szilárdan ülni a csap a helyén, mint eredetileg, és kimozoghat. Az én ars poeticám szerint a fékalkatrészekkel nem szabad játszadozni.

Lendkerékmágnes-fedelem sajnos nincsen, de a Vaterán mindennapos dolog; ez viszonylag olcsón is kapható, mivel sok van belőle. Arra figyelj, hogy olyat vegyél, amelyiken a kis oldalsó felöntés (fül) nincs felhasítva és kifúrva, mert az Schwalbéhoz való (ámbár Starra is felszerelhető, ha téged ez nem zavar).

Gumiütközőről ne is álmodj, csak Németországban lehet kapni (ott is meglehetősen borsos áron; ahhoz képest, milyen kicsi alkatrész, több mint egy euró darabja). Itthon legföljebb bontott Starból tudod kiműteni őket, esetleg gumitömbből saját kezűleg faraghatsz ilyeneket.

A légszűrőház-összefogató lemezekkel kb. hasonló a helyzet. Régebben itt-ott motoralkatrészes oldalakon láttam (de ez nem jelent semmit, mert sokszor olyasmit is kitettek, amijük a valóságban sosem volt), de már egy ideje nem. Németországban kapható, idehaza jó eséllyel csak motorbontótól tudsz szerezni.

 

 


2011.11.09. 22:25 Idézet

Hali!

Zsoel amúgy megpróbálkoztam a fékfedlapokból a stifteket kivenni és az 5 ből eddig 3-at sikerült kivennem.Amúgy ezek sztem csak szilárd illesztéssel vannak benne.Egyik már annyira megindult,hogy egy keményfával kisebb ütésekkel szépen megindult aztán kiütöttem.A másik kettőnél pedig a fára ütöttem kalapáccsal persze meg megsprayztem.a másik kettő eléggé bele lehet rozsdásodva majd beáztatom még vmibe.Amúgy nem volna vmelyikőtöknek a jobb oldali,gyújtás fedlap?A rácsos,mert egy kis rács valamikor kitörött belölle.Meg az oldalfedő lemezburkolatokba valók ilyen nagyon kis gumipárnák,mindegyikbe 4db való.Olyant lehet még boltban kapni hozzá?Meg egy légszűrőház fedél lefogató rugós lemez is kellene.köszi.üdv.


2011.11.09. 22:09 Idézet

Bocsánatot kérek a sok hibáért,probáljátok meg kikövetkeztetni a 1-2 szot melyet elirtam de már alig látok sokat hibázok,de mindenképpen meg szerettem volna veletek osztani ezt a kegyetlen élményt.Sajnálom.

De a lényeg a moci tt van melettem,és egy ujabb killodásra vár,hogy életre kelljen.Megéri ? :)

Ennek már tényleg elvágták a torkát Zsoel igazad volt.


2011.11.09. 22:00 Idézet

folyt.. :

Dunaszegen szétkaptam gondoltam még egyet megprobálom visszatettem a feljavitt karbit.Inditottam már az alapjárat is elhallt a légszüröt mikor levettem szo szerint fujta kifelé a benzinpárát mint régen.Ugyan ugy viselkesett mint mielött szét lett szedve.Gondoltam eltolom Győrzámolyig,kollégámhoz betolom azt kocsival haza.Toltam tovább.Mire Dunaszeget elhagytam kb volt 0:45 kezdett tudasulni bennem ezzel nem jutok haza,egyszerüen nem birtam tolni tovább.Ja reggel 6-ra mentem melozni.Gondolhatjátok.Az ideg szétvetett hogyan jutok haza,mert ilyen kor már 0 segitség.Nem fogjátok elhini de belöktem az árokba(képletesen)Gondoltam ha ez igy megy tovább talán reggel 5-re hazaérek.Elrejetettem egy bokor mögött majd valami lesz vele és séta tovább.Lényegesen könyebben ment a séta de még mindig lassunak bizonyult.Nagyábolt 2:00 körül értem el zámolyt,és már leszakadtam a lábaim.Stoppolni probáltam volna ha lett volna auto.Volt egy kenyeres kocsi,le sem szart.Jöttek rendöők le sem szartak.Értitek.Sétál Győr felé egy srác felöltözbe hátizsákkal és egy motorssisakkal a kezében,mire gondolnál.Aztán egyszer jött egy bmw-s intettem neki ugy el huzott mint állat.Na szép,gondoltam.Egyszer csak látom fordul meg jön vissza.Megált kérni Győrbe megyek-e mert akkor elvisz.Akkor kö esett le a szivemről,el sem hiszitek.Azzal már nem is foglalkoztam hogy a srác egy kb 2-3 éves bmw-vel volt és 23 éves volt.Ugy voltam vele csak valahogy érjek haza.Beszélgettünk,kiderült,hogy nem akart felenni kezdetben csak majnem elütött. . ??? .Azért suhant el olyan közel.Remek.Ennyit a stopposokrol. :).Gondolom megsajnált talán azért.Mind1.NAgy negy nehezen hazaértem 2:45 körül,zuhany stb,majd ágy.Reggel ébresztöre fel sem ébredet asszony rázott fel.Azt sem tudtam holvagyok.Az Audit ugy kellet megkeresnem. :)MAjd kemény 12 óra fizikai munka de sikerült intéznem autot,hogy visszamenjünk érte.Melo után haza,majd vissza.Képzeljétek megvolt még a moci,el sem hiszem.Látjátok senkinek nem kell. :)

Ugyhogy igy jártam képzeltjétek,kicsit bántam hogy nem hozattam haza magamat a mocit meg hagytam volna valaho ott még amikor időben voltam,de én is ugy voltam vele mint ti:mindent el akartam követni hogy a mocit ne kelljen ott hagynom,akkor is haza viszem.Nem sikerült. :((


2011.11.09. 21:43 Idézet

Sziasztok Urak !

 

Azt hiszem motors pályafutásom kicsit pihentetem,mert nagyon kegyetlenül végzödtek a tegnap dolgok.Zsoel,neked irtam sms-ben,hivni akartalak de sajnos nem tudom tudtál-e volna segiteni ezért inkább üzentem.

Tegnap mikor a feljavitott karburátorral elindultam hazafelé,valoban szépen ment vele(Az volt a gond vele hogy rossz fuvoka volt benne és részben ezért fuldoklott,rézben pedig a toldat nem volt sikba (meg volt huzatva)Beagle .

Darnozseli és Ásványráro között egyszer csak elment az ereje,ismeretlen okok miatt.Nem tudom mi történhetett mert addig nem volt semmi probléma.Lefulladt és elhalt teljesen.Szinte egyáltalán nem pörgött.Hmm.Egyszer elindult kis pihentetés után de akkor is csak 1-2 kmt tudtam menni,majd teljesen vége.Szikra volt,üzemanyag volt de 0.Sötétben telovilágitás mellett karbicsere(amivel kimentem hozzád Zsoel),na azon meg orrán száján ömlött a benzin.Hmm.Érdekes mert addig nem volt semmi probléma vele.Meglesem megigazitottam az uszotartot,mert kicsit elcsuszott majd a hibajelenség megszünt.Pöcre indult majd mikor elindultam volna elhallt ez is.Itt már sejtettem valami nem koser a motorban.Ásványráron már ugy mentem végig hogy 1-esbe közép fordulaton.Jot tesz a frissen furt hengernek az tuti.Kiértem Ásványrárorol kb 3-4 km után ennek is vége lett teljesen.Halál.Na kezdetét vette a séte.Ekkor kb 21:00-21:30 körül lehetett.Azt hittem sosem jutok el Dunaszegig mert irdatlan messze volt pláne igy tolva.Kb 1 óra.Itt már aggodott az egést család.Mondták hagyam a mocit eljönnek értem.


2011.11.07. 22:29 Idézet

botoscicus3

Szia!

A főtengely kiszereléséhez elvileg szétsajtoló készülékeket kéne használni, de a gyakorlatban két fakalpáccsal ki lehet venni. Csak az a fontos, hogy felváltva kocogtasd finoman a főtengely jobb és bal csapját, illetőleg a sebességváltó be- és kihajtó tengelyét, akkor szétjön a két blokkfél, és ki tudod ütni a főtengelyt. Vigyázni kell az APRÓ, de határozott kocogtatásokra, hogy a tengelyek párhuzamosak maradjanak, így nem tudnak megsérülni sem azok, sem a csapágyfészkek. Ha esetleg rajta marad a csapágy, akkor a főtengely (puhafém betétekkel) satuba fogásával, és két laposvágóval, esetleg a belső csapágygyűrű mérsékelt körbemelegítésével tudod óvatosan lefeszíteni (mivel csapágylehúzó szerszámod ehhez sincs).

Csapágy- és szimeringbeállítás alatt nem tudom, mit értesz. A csapágyak tengelyirányú kihézagolását?

 


2011.11.07. 22:13 Idézet

norok999

Oké, semmi probléma. Miattam jöhetsz bármikor délután, én csak amiatt aggódom, hogy részint rád sötétedik (és így november elején azért már elég hideg van motorozni olyankor is, amikor fent van a nap, hát még ha lemegy), részint pedig egy kismotorral elég nehéz sárvédőt cipelni, na. Szóval kár azért a kocsiért. Elég nagy szívás, hogy pont most... ilyenkor már fél 5 tájban sötétedik, és nem hiszem, hogy 4-negyed 5-nél hamarabb ideérsz. Remélem, legalább a világításod még jó.


2011.11.07. 17:14 Idézet

Zsoel

 

:( .Az elöző beirásomat nem tudom olvastad-e de tekintsd semmisnek.Elöbb hivott a kollégám lerohadt az autoja(se töle-se hozz),ugyhogy a holnapi autozás almás lett.Tartom magamat az eredeti verziohoz melyet irtam,hogy marad a moci,annyi különbséggel hogy a gyerköcvigyázás miatt csak 3-kor tudok elindulni,sajnos. :( A defektavitott kereket ma néztem ugy látom sikerült,mert nem ereszt,remélem nem lesz semmi zür holnap.

Ugy néz ki lehet megint sötétben fogok motorozni,csak ne essen.Bár viszek esőkabátot is ha elered akor is megyek.Mert már ugy vagyok vele,hogy hihetettlen hogy nem tudok eljutni hozzád.

Ha meg megadja magát a motor MEGYEK BICIKLIVEL :) ha pedig az MEGYEK GYALOG :)


2011.11.07. 11:32 Idézet

Zsoel

Azért irok mert modosultak a dolgok.Ugy néz ki kocsival fogok menni,mert egyik kollégámnak is felétek van dolga(Héderváron)és kérdezte nem-e megyünk el együtt.Én rábolintottam,amugy is kérdezted hogyan tudnék elvinni 3 sárvédőt.Kocsival könyebb lesz.A karbis kérdést meg akkor megvitatjuk máskor mert igy eben az esetben csak percekre tudok maradni.Időpont igy 1600-1630 körülre változna,remélem még beleférek az idődbe.

Nálunk itthon a gyerköcvigyázás is bekevert mert asszonynak is melozni kell igy én maradtam a babysitter. :) .,ugyhogy ennek a lehetőségnek kicsit örülök is,bár azt sajnálom hogy nem tudjuk kivesézni a karburátort.


2011.11.06. 19:37 Idézet

tunátok segiteni főtegely kiszerelésében és szimerigek csapágyak beálitásában mekorára kell állitanom kőszőnőm botos péter motor tipusa simson star 1974 év akksis botoscicus3


2011.11.05. 15:36 Idézet

norok!

Ha sikerül a Zsoel barátunknak rájönni,hogy mi a porlaszó baja,légyszives osszátok meg velem is!!

Jó Pap holtig tanul,nemkülönben,nagyon kíváncsi vagyok rá!

Köszi;Zsolt


2011.11.04. 21:02 Idézet

Zsoel

Okés rendben,ebéd után gondoltam menni.Sikerült megjavítanom délelött a defektet,nyakba volt szétrepedve a gumi.Öregség jelei.Ugyhogy vasárnap kontroll és ha bevált mocival megyek.

Ne tudjátok meg milyen nehéz gumit cserélni...Vagy csak nekem??Killodtam vele annyit mint állat mire sikerült.Valahogy a külső nem akart engedelmeskedni.

 

Megmonom öszintén kettőt szeretnék elhozni a két jobbikat ha nem gond.Azért is mert tudom milyen nehezek,igazad van.Kivigyem magammal a meglepetésporlasztomat?Meglesed?Mérgembe már tolomérővel állitottam be de uyanugy semmi.Szerintem valamelyik belső furatában lehet a turpisság vagy el sem tudom képzelni.


2011.11.03 23:20
Zsoel

„ norok999

Oké, de szerintem minél korábban gyere, ha tudsz, mert már korán sötétedik... nehogy megint lerohadj a sötétben.

De hát hogyan tudsz elvinni három sárhányót motorral? Nehéz ám az, meg elég nagy is.


2011.11.03. 23:20 Idézet

norok999

Oké, de szerintem minél korábban gyere, ha tudsz, mert már korán sötétedik... nehogy megint lerohadj a sötétben.

De hát hogyan tudsz elvinni három sárhányót motorral? Nehéz ám az, meg elég nagy is.


2011.11.03. 22:45 Idézet

Szia !

 

Akor kedden déutánra megigérem,és ha lesz időm megragasztani a gumit lehet mocival megyek.Ugy is szerettem volna egy tesztutat menni vele.Mit szolsz?


2011.11.03 22:25
Zsoel

„ norok999

Szerintem akkor valamit eltoltatok a beállítással. Ha 16N3-as porlasztóval megy, akkor a gyárival is kéne mennie.

Bocsi, de a telefonomat lent felejtettem a kabátzsebemben, a fogason, most néztem csak meg.

Kedden ráérek egész nap, legalábbis egyelőre úgy néz ki.


2011.11.03. 22:25 Idézet

norok999

Szerintem akkor valamit eltoltatok a beállítással. Ha 16N3-as porlasztóval megy, akkor a gyárival is kéne mennie.

Bocsi, de a telefonomat lent felejtettem a kabátzsebemben, a fogason, most néztem csak meg.

Kedden ráérek egész nap, legalábbis egyelőre úgy néz ki.


2011.11.03. 22:09 Idézet

kopelosboy

A bal oldali a fontosabbik, úgyhogy akkor 99%, hogy megvan az említett hibajelenség oka.

Amúgy ugyanaz az alátét kell mindkét oldalra, tehát teljesen egyformák.


2011.11.03. 21:37 Idézet

Zsolt85!

Hali!

Szürke bowdengarnitúrát találsz itthon is,nagyjából 5000.-Ft ért!

Én itt találtam!!!

http://veteranapro.hu/vezetekkoteg/13754-simson-vezetekkoteg-kabelkoteg

Üdv;Zsolt


2011.11.03. 19:59 Idézet

Sziasztok Urak !

 

Hosszas killodás után megoldodott a rejtély.A karburátor amit vettem a neten azzal volt a gond.16 N1-6 .Hiába tettünk bele gyári fuvokákat egyszerüen ha felkerült a levegőszürő rendszeresen megfolytotta.Idő közben sikerült szereznem egy jobb állapotu levegőszürőt,és igy is ugyan azt a problémát generálta.Végül az lett a nota vége,hogy felkerült egy kissuberes karburátor (ha jol tudom 87-után szereltek vele fel mocikat)javítsatok ki ha nem igy van.Pöcc-röff szépen idult,az ereje visszajött,öröm volt vele menni.Felkerült mellé az ujnak mondhato levegőszürő is és lám csoda történt.Nem folytotta meg.Ugyhogy most szépen menne,persze ha nem kaptam volna defektet.Grrrrr.

 

Zsoel

irtam sms-t nem tudom olvastad-e hétfőn vagy kedden délután ki tudnék ugrani a sárvédökért.Esetleg ha megint kinn dolgozol nem tudjuk valahogy megoldani,hogy átvehessem.Persze jobb lenne ha ott lennél.


2011.11.02. 19:55 Idézet

Zsoel! A berugótengely új tehát nem lehet baja, a fogaskerekek is jó ám de nagyban is átnéztem a robbantott ábrát és a berugótengelyen ( a rajzon balra a rugótól)az egyik hézagoló hiányzik!Akkor ez csinálja a bajt és ha igen ugyanakkora amint a másik hézagoló vagy sem? ELőre is köszi


[Későbbi] [2386-2367] [2366-2347] [2346-2327] [2326-2307] [2306-2287] [2286-2267] [2266-2247] [2246-2227] [2226-2207] [2206-2187] [2186-2167] [2166-2147] [2146-2127] [2126-2107] [2106-2087] [2086-2067] [2066-2047] [2046-2027] [2026-2007] [2006-1987] [1986-1967] [1966-1947] [1946-1927] [1926-1907] [1906-1887] [1886-1867] [1866-1847] [1846-1827] [1826-1807] [1806-1787] [1786-1767] [1766-1747] [1746-1727] [1726-1707] [1706-1687] [1686-1667] [1666-1647] [1646-1627] [1626-1607] [1606-1587] [1586-1567] [1566-1547] [1546-1527] [1526-1507] [1506-1487] [1486-1467] [1466-1447] [1446-1427] [Korábbi]

     
-

látogató van a honlapon.

     
Regisztráció

Jobb oldalon a honlap alján regisztrálj, így minden fontos információt (híreket, üzeneteket, aktualitásokat, rendezvényeket stb.) megkapsz e - mail üzenetben, a Simson Star portállal kapcsolatban.

     
Óra
     
Danuvia portál

     
Milyen messze mentél a Starral?
Távolsági használat
Mekkora volt a legnagyobb táv, amelyet egy túrán belül megtettél a Staroddal?

0-50 km
50-100 km
100-200 km
200-500 km
500 km-nél nagyobb
Ne röhögtess, a lakhelyemről is alig merek kimozdulni vele! :)
Szavazás állása
Lezárt szavazások
     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     

A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    ✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG