Simson Star veterán motor portál - klub, fórum, alkatrészek, felújítás, műszaki leírás, története
Alkatrész
     
Menü
     
Veterán apró Simson
     
Ajánló
     
Simson
     
Látogatók
Indulás: 2009-12-17
     
-
Google Pagerank mérés, keresooptimalizálás
     
FÓRUM (csevegés, műszaki problémák, fényezés stb.)
[Későbbi] [2386-2367] [2366-2347] [2346-2327] [2326-2307] [2306-2287] [2286-2267] [2266-2247] [2246-2227] [2226-2207] [2206-2187] [2186-2167] [2166-2147] [2146-2127] [2126-2107] [2106-2087] [2086-2067] [2066-2047] [2046-2027] [2026-2007] [2006-1987] [1986-1967] [1966-1947] [1946-1927] [1926-1907] [1906-1887] [1886-1867] [1866-1847] [1846-1827] [1826-1807] [1806-1787] [1786-1767] [1766-1747] [1746-1727] [1726-1707] [1706-1687] [1686-1667] [1666-1647] [1646-1627] [1626-1607] [1606-1587] [1586-1567] [1566-1547] [1546-1527] [1526-1507] [1506-1487] [1486-1467] [1466-1447] [1446-1427] [Korábbi]

2012.03.16. 21:08 Idézet

velorexi

"Nem gondoltam, hogy az egyenletes alapjáratra is ilyen domináns hatása van a főtengely állapotának."
Ha az a főtengely olyan állapotú, mint az enyém, akkor már van. Lásd a gyakorlati példámat.

"51-es hajtórúddal kívánok felszerelni egy 50-es főtengelyt"
És annak mi gyakorlati haszna van? Különben fogalmam sincs, hogy kivitelezhető-e, amit tervezel. Az S51 lökete nagyobb, mint a Staré (S50-é), ez biztos, meg az is, hogy a főtengelysonkák átmérője nagyobb (a löketkülönbség mondjuk ebből adódik), illetve a tengelykialakításuk meg a forgattyúscsapjuk is egészen más. Gyanítom, hogy a hajtókarok sem egyformák, különben nem árulnák őket szeparáltan a két típushoz, tehát valószínűleg az egyik hosszabb/rövidebb, szélesebb/keskenyebb stb., mint a másik. A múltkor mondtam, hogy én még sosem szedtem szét főtengelyt; nem is mernék, meg különben sincs rá hajlamom, hogy mindenféle alkatrész összevegyítésével kísérletezzek, minden motorba csak a bele való alkatrészeket szerelem. Úgyhogy ebben sajnos nem tudok neked segíteni.


2012.03.16. 20:58 Idézet

selfdestroyer

Én leginkább porlasztóbeállítási problémára szavaznék. Valószínűleg túl dús a keverék, ami hidegebb időben még jót is tesz a motornak, ilyenkor azonban bezavar. De igenis az eltömődött kipufogó is okozhat ilyesmit, úgyhogy célszerű lenne kipucolni. Ja, éppenséggel az is igaz lehet, hogy már kevés a kompresszió, de az ilyesmi meg nem szokott egyik pillanatról a másikra bekövetkezni.


2012.03.16. 20:16 Idézet
velorexi

Zsoel

Nem gondoltam, hogy az egyenletes alapjáratra is ilyen domináns hatása van a főtengely állapotának.
A legújabb ötletem, (még mielőtt meglenne a Sperber-blokk :-)), hogy 51-es hajtórúddal kívánok felszerelni egy 50-es főtengelyt. Remélem, te már csináltál ilyet, és megosztod a tapasztalatot. :-) 


2012.03.16. 17:40 Idézet
velorexi

Helló "inverz Önsegítő"! :-)

Miért ad az ember magának ilyen nevet?
Az én esetemben, amikor melegen nem ment a motor, akkor kompresszió gond volt. Fúratás után megoldódott. Egyéb más is szóba jöhet.


2012.03.16. 15:25 Idézet

Hello.

Most, hogy itt a jő idő elkezdett rakoncátlankodni a motorom. Eddig amíg nem volt ilyen meleg szivatóval szépen indult és ment is. Most meg ebben a melegben alig akar erőre kapni. Berugom - leáll - berugom -leáll. Kis gázzal életre keltettem, de ahogy melegedett egyre rosszabb lett. Sikerült vele hazaérnem, de le is állt. Megpróbáltam újra berugni de nem sikerült. Megnéztem, a henger eléggé forró volt.

Valakinek valami ötlete? A kipufogót nekem is ki kéne már tisztítanom.. (: de nem hinném, hogy csak itt van a gond.

 

üdv.: Norbert


2012.03.14. 22:53 Idézet

velorexi

Hát látod... Ennyit bír számítani az elkokszosodott kipufogórendszer, meg főleg az, ha az ember lusta (vagy nem gondol rá) hogy kipucolja. :)

Megcsünni = megakadni valamiben. Jelen esetben annyit jelent, hogy az ellenszéltől rögtön elfogyott az a kevés ereje is a motornak, ami volt. Nem is gondoltam rá, hogy ez tájnyelvi kifejezés lenne; azt hittem, általánosan ismert. :))


2012.03.14. 22:32 Idézet
velorexi

Zsoel

Te képes voltál gyötörni a \\\"Mindek Idők Starjá\\\"-t egy max 35-ös tempóval?! Ez közelíti a szentségtörés fogalomkörét. :-)

Ugyanakkor lehetnél egy pillanatra Grétsy professzor, és felvilágosíthatnál, hogy mi az a \\\"megcsünt\\\", mert úgy tűnik, ezzel a tájnyelvi szóval nem \\\"bírok\\\".


2012.03.14. 20:14 Idézet

velorexi

Összeraktam a motort. Megy, mint a gép. :) Ilyen jól még sosem ment ez a járgány. Hiába, a fúratás az fúratás, és az új szimeringek meg a gondos tömítés is megteszi a magáét, meg bizonyára az is sokat számít, hogy végre újra van rendes dugattyúvezetés. Még így, bejáratatlanul is sokkal élénkebben viselkedik, mint a 2-es számú Starom tette tavaly nyáron. Annak csak olyan 10-15 km-es járatás után jött meg az életkedve. Érdekes.

A főtengely amúgy olyan közepes színvonalú. Világos, hogy a réginél csakis jobb lehet, hiszen az már majdnem szétesett, szerencsétlen. Ennek ellenére mindjárt az elején megszívatott: nem maradt meg a fészkében az íves retesz, és kicsúszott, mikor felhelyeztem a lendkerékmágnest. Persze nem vettem észre rögtön, jól meghúztam az anyát a rossz pozícióban, aztán tíz percig küszködtem, hogy miért nem akar beindulni, és mikor végre nagy nehezen beindult, miért nem akar felpörögni. Aztán végül elkezdtem újra levenni a mágnest, és ó, bakker! - akkor látom, hogy ott van rajta a retesz, feltapadva. Még az a szerencse, hogy kívülre rázódott, nem befelé, mert tönkretehette volna a mágnest is meg a tekercseket is, nem beszélve arról, hogy magából a reteszből sem sok maradt volna.
Visszatettem, kicsit megütögettem kalapáccsal, és gyorsan a helyére toltam a mágnest, ezúttal jól. Mindjárt beindult a tetves motor! Hiába szedtem le újra a légszűrőházat (mert a tünetek alapján először azt hittem, hogy levegőt nem kap eleget)! Ezután teljesen összeraktam a Start, és így ki tudtam próbálni. Az a rettentő csilingelő hang nincs már, ami volt, így összességében azt mondhatom, hogy elégdett vagyok. Viszont ha azt veszem, hogy mégiscsak egy vadiúj főtengelyről van szó, nos, némi ciripelő hang ennél is hallatszik, mikor gázt adok neki. De egyelőre nem akarok igaztalanul vádaskodni, hiszen lehet, hogy csak be kell járatni. Azonkívül lehet, hogy ez a zaj nem is a főtengelytől, hanem mondjuk a dugattyútól jön, mert az viszont ahhoz képest, hogy új, meg a csapszeg is (ez készletben jött), a csapszeg eléggé lötyög a szemekben. Az eredeti Simson-gyári illesztés jóval szorosabb. De majd kiderül, ha beborul, először is bejáratjuk a dolgokat. Ja, és ami még feltűnt: nagyon ráz a motor. Ez a főtengely messze nincs olyan jól kiegyensúlyozva, mint a gyári, ráadásul nem is kiegyensúlyozó furatok vannak rajtva, hanem a főtengelysonkák formája úgy van kiképezve, hogy a hajtórúdcsapnál "hiányzik" belőlük némi anyag, ami szerintem nem olyan jó megoldás, mint előbbi, mert nem lehet annyira precízen kivitelezni. Ez meg is látszik a működésben: olyan vibrációk jönnek a kormányvégről, az ülésről, és főleg a lábtartókról, amelyek eddig nem voltak jelen.

De ha ennél rosszabb nem lesz, akkor ennyi kellemetlenséget talán még kibírok. :) Mondom: ahhoz a küszködéshez képest, amit az utóbbi időben műveltem vele, ég és föld a korábbi meg a mostani állapot. Február első felében bent voltam vele Mosonmagyaróváron (ez az én településem, Halászi mellett fekvő város, úgy 5 km-re van; ott lakik egy barátom, akit meglátogattam); hazafelé jövet - pedig hátszél fújt - nem bírtam vele 35 km/h-nál gyorsabban jönni, csutkóra húzott gázkarral sem. Persze ez még a kipufogótisztítás előtt volt; a következő napon csináltam meg ezt. Akkor kicsivel jobb lett a helyzet, de nem sokkal; még mindig nem ment gyorsabban 40-45 km/h-nál, hármasban pedig még a legkisebb ellenszélben is azonnal megcsünt, mindig vissza kellett kapcsolnom kettesbe, és ott kínozni szerencsétlent. Nem sokkal ezután rátettem a kettes Starom hengerét (ez több helyen sérült, azért nem raktam föl a másikra). Ezzel már úgy kezdett megcsillanni a korábbi teljesítménye, de még mindig nem volt az igazi; annál is kevésbé, mert az összevissza csapkodó hajtókar miatt eltört az alsó dugattyúgyűrű, és kiszakított egy jókora darabot a dugattyúból. Akkor már láttam, hogy nincs kibúvó, nincs mese: főtengelycsere lesz. Röhej, hogy mindenkinek adom itt a jó tanácsokat, a saját motoromat meg nem bírom megcsinálni... :) De hát ez van: orvos, gyógyítsd meg magad! Mindig a tanárnak van a legneveletlenebb gyereke, ez köztudott. :) Viccet félretéve: már rég meg kellett volna csinálni, de hol a pénzt, hol az időt sajnáltam rá (többnyire pedig mindkettőt). Most viszont elodázhatatlanná vált. De így legalább újra van erő a motorban, sőt, ismétlem: így még soha nem ment. Még akkor sem, amikor '99-ben teljesen felújítottam, pedig akkoriban, alig 16 évesen még vagy 15 kilóval könnyebb is voltam. Most kitűnő kompresszió van benne, kegyetlenül jól húz, és ismét stabillá vált az alapjárat. Mindenkinek tanácsolom, aki húzza-halasztja a főtengelycserét vagy -javítást: nem éri meg. Csináljátok meg minél hamarabb. :)
 


2012.03.13. 22:28 Idézet

velorexi

Miért, mire számítottál, ingyen vannak a robogók? :) És igen, vagy zabálnak, vagy nem mennek - vagy mindkettő. :D (Persze csak ha valóban 50 köbcentisek, mert az azért elég gyanús, amikor" 50 köbcentivel" százzal repesztenek.) És még akkor a fenntartásukat nem is említetted... elég drága hozzájuk az alkatrész.

"Azóta is azon gondolkozok, hogy ezen adatok melyikétől kellene hasra esnem, egy kb. \\\'60-as évek közepei konstrukciójú (mondjuk véletlenül) Simson Star paramétereihez képest!?" Egyiktől sem! Pont ezért járunk mi Starral! :D


2012.03.13. 21:21 Idézet
velorexi

Zsoel

Ma egy kicsit nézelődtem robogók terén. Hááát öööö! A kétüteműek ára (ami már normális valamelyest) 70 alatt nincs. A négyütemű meg 140 alatt nincs, pláne, ha injektoros. A kétüteműek eladó által \\\"beismert\\\" fogyasztása 3 liter, de felmehet akár 5-ig is, és nem megy többet 65-nél. A négyütemű a maga csúcstechnológiájával \\\"jóval\\\" kevesebbet fogyaszt, 2 liter körüli, viszont gyengécske, és lasabban pörög.

Azóta is azon gondolkozok, hogy ezen adatok melyikétől kellene hasra esnem, egy kb. \\\'60-as évek közepei konstrukciójú (mondjuk véletlenül) Simson Star paramétereihez képest!?


2012.03.13. 09:53 Idézet

velorexi

A Star motorja tényleg nem nagyon hasonlítható az S51-éhez, másként viselkedik. Az S51-nek hosszabb a lökete, kisebb a furata, más a vezérlési diagramja, nem "fogja vissza" a főtengelyt a lapátkerék, de még a porlasztójuk is különbözik (a 16N3-asoknak más kialakítású üresjárati rendszerük van). Úgyhogy a Start csak Starként lehet kezelni. :)
Lényeg az, hogy sikerült megtalálnod a helyes beállításokat.
(Az az igazság, hogy a gyári beállítási értékek kifogástalan új motorra vonatkoznak, amelyben ugye minden alkatrész friss gyártású, a gyári anyagminőséggel, gyári tűrésértékekkel stb. Azonban ha van egy 40 éves, 20-30 ezer km-t használt, kopott motorod, itt-ott felújított vagy új alkatrészekkel, arra már nem biztos, hogy minden esetben használhatóak a gyári értékek - ilyenkor aztán az embernek kísérleteznie kell, hogy megtalálja a tutit.)

Igen, úgy kell csinálni a kormányállítást, ahogy mondtad. Van felül egy csapágy-ellenanya (ezt elvileg a kipufogó hollanderéhez is való körmös kulccsal lehetne megnyitni, de a mással nem, kisebb csőfogóval óvatosan meg lehet), ezt meglazítod, az alatta lévő recés anya meghúzásával (amelyhez meg egy speciális csapos kulcs kéne, de ezt is lehet csőfogóval állítani) eltünteted a holtjátékot, majd újra jól meghúzod az ellenanyát, és kész. Annyi jótanácsom van még, hogy arra vigyázz, hogy a recés anyát ne feszítsd meg túlságosan, mert az ellenanya meghúzása még egy kicsit tovább csökkenti majd a holtjátékot, tehát ha a recés anyával úgy állítod be a kormányt, hogy pont jó, akkor a recés anya biztosítása után szorulni fog - vagyis a recés anyát úgy állítsd be, hogy még éppen ne legyen jó a kormány. Remélem, érthetően írtam. :)

A motort vasárnap délután lepucoltam és újra összeszereltem, azonban a henger még nincs rajta, mert most ideiglenesen egy tartalék hengert fogok rátenni (ugyanis a lötyögő hajtókar teljesen elintézte az eredeti hengert+dugattyút, nagyon megkoptak), amelyben azonban gyűrűtörésből adódó meghúzási nyomok vannak, ezért odaadtam apukámnak, aki a munkahelyén megköszörülteti, és új dugattyú is kerül bele. Ha minden igaz, akkor ez ma fog megtörténni, úgyhogy még nem tudok mesélni róla, de ha kész lesz, majd fogok. A hétvége többi része sajnos fametszéssel telt el. :)

 


2012.03.12. 23:36 Idézet
velorexi

Zsoel

Egy pillanatra azért meginogtam. :-) Valójában nem tudnám pontosan megmondani, hogy mit is csinlátam mást a porlasztóval, mint amit egyébként is szoktam, de most valahogy összeállt. 1 rúgásra indul hidegen, majdnem teljesen jól gyorsul, és mindig van alapjárat.

Rájöttem, hogy egyébként mi zavart meg engem alapvetően: az 51-es alapjáratához voltam szokva, ami (legalábbis az enyém) szép lassú, erőteljes, és egy darabig egyenletes is volt. Ehhez képest a Staré jóval magasabb.

Holnap állítani fogok a kormánycsapágyon, mert "kissé" lóg. Ezért "mászik" az első kerék összevissza. A menete az, hogy fellazítom az biztosító anyát, aztán húzok az alatta lévőn? A végén meg visszabiztosítom.

Hogy telt a hétvégéd? Sikerült kicserélned a főtengelyt? Mi a tapasztalatod vele?


2012.03.12. 10:35 Idézet

Beagle

"Én 3500.-ért vettem tőle egy komplett ülést,új huzattal és frissen festett lemezzel!" Tekintsd magad az év mázlistájának. :) Ez ugyanis a ritkább eset.


2012.03.12. 10:28 Idézet

velorexi

Négyüteműt? Ugyan! Nem szabad megfutamodni a kihívások elől. :) A starozáshoz a szerelés is hozzátartozik, ez adja a sava-borsát. Mondtam már: nincs nagyobb élvezet annál, mint mikor hosszas munkával és utánjárással végre sikerül kiküszöbölöd a hibád, és élvezed a motorozgatást, tudván, a saját két kezednek köszönheted, hogy így megy a járgány. A Staron meg lehet tanulni a motor javítás legfőbb alapjait, egy négyüteműn már kevésbé, mivel bonyolultabb szerkezet, azonkívül a felújítása, alkatrészei is sokkal többe kerülnek. Azonkívül a hibátlanul működő Star kellemesen duruzsoló, a ventilátorkerék által keltett fütyülő zajjal párosuló, jellegzetes hangját nem pótolja semmiféle négyütemű ketyegése. ;)

"A szivató gumija ki volt esve a tartójából." Akkor nem az a csoda, hogy nehezen indult be hidegen a normális fúvókával, hanem az, hogy egyáltalán beindult. A tolattyú végébe sajtolt gumidugó felülete zárja le a búvárcső felső száját, illetve nyitja ki azt, amennyiben felemelkedik (már ti. a tolattyú, amikor behúzod a szívatókart). Ha a tolattyú felemelkedik, de a gumipogácsa a helyén marad, az csak féleredmény...

"Ahogy melegedett, már nem kérte a dúsítást." Hát ez általában így szokott lenni. :) De akkor most úgy látod, hogy sikerült úgy eltalálnod a porlasztóbeállításokat, hogy működik is a motor?

Kuplungcsúszás: szedd le a kis kerek fedelet, lazítsd fel az ellenanyát, és tekerd ki egészen az állítócsavart. Aztán így menj egy kis kört a motorral (de közben figyeld a kuplungot, nehogy kicsússzon a kiemelőrúd!) Ha így semmi gondja, átviszi a nyomatékot, akkor valahol a beállítással lesz gond: továbbra is helytelen, illetve valahol fennakadás van a bovdenben (esetleg cseréld ki). Viszont ha így is csúszik, akkor nincs mese, szét kell szedni a kuplungot, és kicserélni a dörzslamellákat és a nyomórugókat, valamint megcsiszolni a fémtárcsákat (kb. 2000 Ft-ból megvan).


2012.03.11. 20:50 Idézet

Sziasztok!

Norok!

Megdöbbenve olvastam a bejegyzésed,miután én is családos ember vagyok,egy három éves fiugyermekkel megáldva,csak kitartást kívánok!

Robi!

Üléslemez és bermely alkatrész tekintetében,bátran ajánlom:

                  Hollós Gyula 06 20 257 27 27

Én 3500.-ért vettem tőle egy komplett ülést,új huzattal és frissen festett lemezzel!

Üdv;Zsolt


2012.03.11. 16:25 Idézet
velorexi

Zsoel

A "sorozatos" kudarcok miatt azon gondolkoztam, hogy veszek egy négyütemű motort, mert azon könnyebb minden, még ha kopott is. Aztán erőt vettem magamon, és elkezdtem az alapoknál a keresést. Gyertya-pipa-szikra. Szikra volt, szép nagy. Viszont egy csepp benzin sem jutott a hengerbe. Porlasztó szétszed, minden aprólékosan kipucol, alapjárati fúvóka kicserél 35-ösre, benzinszint ellenőriz. A szivató gumija ki volt esve a tartójából. Újat tettem be.

Aztán az első gyújtásos rúgásra beindult, és járt alapjáraton szépen. Ahogy melegedett, már nem kérte a dúsítást. Aztán motoroztam vele, és kicsit "csavargattam" a levegőcsavart, meg az alapjáratit. Most örülök. 3ezerért van súber nélküli N1-6-os karburátor.

A kuplung továbbra is kúszik, azzal most valóban nem tudok mit kezdeni.


2012.03.11. 16:17 Idézet
velorexi

Halitomi52

5 srác?!! Ez igen! Te már a háborúra készülsz, hogy legyen elég utánpótlás? :-) Jó egészséget nektek!


2012.03.11. 14:17 Idézet

Tisztelt Zsoel!

Köszönöm a tanácsot!


2012.03.11. 13:55 Idézet

Halitomi2

Semmi gond. Ide mindenki akkor jön, amikor ideje engedi vagy kedve tartja. Sok sikert a szétszereléshez, és Isten éltesse a gyermekedet! :) Ha valami gond van, jelezd itt.

A polírozásról:

Szerintem a Star motorját fölölsleges kipolírozni, mivel gyárilag sem volt, tehát nemcsak hogy rengeteg macera van vele úgy a fény elérése, mint megőrzése érdekében, még ráadásul még csak nem is hat autentikusan. De ez csak az én személyes magánvéleményem.

Ha már mindenképpen polírozásra adod a fejed, akkor bizonyos kompromisszumokat kell kötnöd annak érdekében, hogy a fényét megtarthasd. Az első és legfontosabb: télen nem szabad vele menni (vagy legalábbis csakis száraz úttal). A sós latyak lesz az első, ami hazavágja a polírozást. Szigorúan tilos továbbá szárazon tisztítani, törölgetni a polírozott felületet, mert az meg összekarcolja! Higítóval, különösképpen nitrohigítóval SOHA nem szabad kezelni a felületet, mert azonnal bemattul. Ha mindezeket betartod, akkor két lehetőség közül választhatsz: vagy állandóan, azaz legalább hetente tiszítod (bő meleg víz + pamutkendő), és időnként polírozó rongy és e célra szolgáló védőpaszta használatával áttörölgeted, vagy pedig lelakkozod (lehetőleg jó minőségű kétkomponensű, tartós, kemény lakk felhasználásával). Ez utóbbi műveletnél azonban számolni kell azzal, hogy a polírozás óhatatlanul veszít valamelyest a fényéből.


2012.03.11. 12:09 Idézet

Kedves Zsoel!

Köszönöm szépen a gyors választ!

Nálunk tegnap születésnapja volt a gyermeknek, azért néztem csakma meg a választ.

Ezen a héten nem biztos, mert hogy rövid a hét, és a pihenőnapok a gyerekeké (nekem öt srácom van), de a 19-ével kezdődő héten biztosan időt kerítek rá, hogy én is szétszedjem, akkor tutira kiderül a hiba (gondolom).

Addig is kösönöm a segítséget! Ha nem találok ki semmit, akkor még jelentkezem.

Mindenkinek jó hetet kívánok!

Csao.

Halitomi52

 


[Későbbi] [2386-2367] [2366-2347] [2346-2327] [2326-2307] [2306-2287] [2286-2267] [2266-2247] [2246-2227] [2226-2207] [2206-2187] [2186-2167] [2166-2147] [2146-2127] [2126-2107] [2106-2087] [2086-2067] [2066-2047] [2046-2027] [2026-2007] [2006-1987] [1986-1967] [1966-1947] [1946-1927] [1926-1907] [1906-1887] [1886-1867] [1866-1847] [1846-1827] [1826-1807] [1806-1787] [1786-1767] [1766-1747] [1746-1727] [1726-1707] [1706-1687] [1686-1667] [1666-1647] [1646-1627] [1626-1607] [1606-1587] [1586-1567] [1566-1547] [1546-1527] [1526-1507] [1506-1487] [1486-1467] [1466-1447] [1446-1427] [Korábbi]

     
-

látogató van a honlapon.

     
Regisztráció

Jobb oldalon a honlap alján regisztrálj, így minden fontos információt (híreket, üzeneteket, aktualitásokat, rendezvényeket stb.) megkapsz e - mail üzenetben, a Simson Star portállal kapcsolatban.

     
Óra
     
Danuvia portál

     
Milyen messze mentél a Starral?
Távolsági használat
Mekkora volt a legnagyobb táv, amelyet egy túrán belül megtettél a Staroddal?

0-50 km
50-100 km
100-200 km
200-500 km
500 km-nél nagyobb
Ne röhögtess, a lakhelyemről is alig merek kimozdulni vele! :)
Szavazás állása
Lezárt szavazások
     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     

A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    ✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG